اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت شطرنج کرمان خبر داد:

برگزاری مسابقات قهرمانی شطرنج در کرمان

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت شطرنج استان کرمان گفت‌: مسابقات قهرمانی شطرنج استان کرمان در رده‌ سنی زیر 12 سال از 20 شهریور‌ ماه به میزبانی کرمان آغاز می‌شود.

برگزاری مسابقات قهرمانی شطرنج در کرمان
علیرضا موسی‌علی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اعلام خبر برگزاری مسابقات قهرمانی شطرنج آزاد و بسته استان کرمان از یکشنبه 20 شهریور ‌ماه سال جاری اظهار داشت: این مسابقات به میزبانی هیئت شطرنج شهرستان کرمان و در دو گروه «الف» و «ب» برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات مطابق با مقررات فدراسیون جهانی شطرنج گفت: مسابقات به روش دوره‌ای برگزار، نتایج و جدول مسابقات به فدراسیون جهانی شطرنج "فیده" ارسال می‌شود.
موسی‌علی با اشاره به جوایز مطلوب و قابل توجه این دوره از مسابقات بیان داشت: به سه نفر برتر جدول مختلف مسابقات جوایز نقدی اهدا می‌شود.
وی با تأکید بر برگزاری و اجرای برنامه‌های هیئت شطرنج مطابق با تقویم سالانه و برنامه‌های مورد نظر فدراسیون شطرنج کشورمان بیان کرد: هیئت شطرنج استان کرمان با توجه به ابزار و ظرفیت موجود تمام تلاش خود را برای شناسایی هر چه بیشتر این‌ رشته به اقشار مختلف جامعه و همچنین کشف استعدادها و نخبگان به کار می‌برد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول