اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آذربایجان‌شرقی پرداخت شد؛

اختصاص 25 هزار میلیون ریال به بنگاه‌های کوچک زودبازده

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان شرقی ارزش طرح‌های تسهیلاتی معرفی شده در سال 90 را برای بهره‌مندی از اعتبارات بنگاه‌های کوچک زود بازده 25 هزار و 160 میلیون ریال عنوان کرد.

اختصاص 25 هزار میلیون ریال به بنگاه‌های کوچک زودبازده
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان بازرگانی آذربایجان شرقی، صادق نجفی اظهار داشت: این مقدار تسهیلات از محل بنگاه‌های زود بازده مصوب کارگروه  اشتغال و سرمایه‌گذاری استان بوده و به بانک‌های عامل برای پرداخت معرفی شده است.
وی با بیان اینکه در سال 89 نیز 92 هزار و 60 میلیون ریال تسهیلات معرفی شده به بانک‌های عامل بوده است، اظهارداشت: منابع مالی مهم‌ترین ابزار توسعه در بنگاه‌های اقتصادی هستند و در این راستا باید بانک‌های عامل همکاری بیشتری در زمینه روان سازی ارائه تسهیلات داشته باشند.
رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان شرقی موضوعات شغلی طرح‌های معرفی شده از سوی این سازمان را  تولید شکلات، خدمات خودرویی، تالار پذیرایی، کارواش اتوماتیک، تراشکاری، طلا و جواهرسازی، سری دوزی لباس و سیلوسازی ذخیره گندم عنوان و تأکید کرد: هدف از معرفی و پرداخت تسهیلات  ایجاد شغل جدید و اشتغالزایی بوده است و در این راستا چه در زمان ارائه درخواست از سوی واحدی برای تسهیلات و چه در موقع پرداخت و پس از آن بر نحوه صرف تسهیلاتی دریافتی نظارت می‌شود.
نجفی ادامه داد: دولت با تمام توان از واحدهای تولیدی حمایت می‌کند و با توجه به ادغام دو وزارتخانه  بازرگانی و صنایع و معادن و ایجاد اتحادی تحت عنوان وزارتخانه صنعت معدن و تجارت با شعار تولید صادرات گرا و برنامه‌ریزی در این راستا این حمایت‌ها افزایش نیز خواهد یافت.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول