اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی عملیات پلیس قشم؛

اسکناس‌های جعلی در قشم خرج نشد

خبرگزاری فارس: ماموران انتظامی قشم جاعلی را با 17 میلیون و 250 هزار ریال اسکناس جعلی دستگیر کردند.

اسکناس‌های جعلی در قشم خرج نشد
به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، فرمانده انتظامی این شهرستان ‌در نشستی در رابطه با بیان عملکرد این فرماندهی با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران انتظامی کلانتری 11 جانبازان شهرستان با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی یکی از جاعلان و توزیع کنندگان اسکناس‌های جعلی در سطح بازار را شناسایی کردند.
‌علی اکبری با بیان اینکه از این جاعل اسکناس، 17 میلیون و 250 هزار ریال اسکناس جعلی کشف شده است، ابراز داشت: مأموران، متهم را در حالی که در یک مغازه موبایل فروشی قصد کلاهبرداری داشت، در اقدامی ضربتی دستگیر که متهم در بازجویی فنی اولیه به جعل و توزیع اسکناس اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی قشم خاطر‌نشان کرد: با هماهنگی مقام قضایی از منزل و مخفیگاه وی بازرسی و در این رابطه مبلغ 17 میلیون و 250 هزار ریال اسکناس جعلی و تراول چک جعلی کشف و متهم به همراه اسکناس‌های جعلی کشف شده در راستای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
فرماندهی انتظامی شهرستان قشم در ادامه از تشدید اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در سطح شهرستان و دستگیری توزیع‌کنندگان و فروشندگان مواد مخدر خبر داد.
اکبری در این رابطه نیز اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، طرح ارتقای امنیت اجتماعی و طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز را در یکی از روستاهای اطراف شهرستان اجرا و در اجرای این طرح ضمن شناسایی دو نفر توزیع‌کننده و خرده فروش مواد مخدر به نام‌های معلوم، متهمان را دستگیر کردند.
وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از منزل و مخفیگاه توزیع‌کنندگان، 415 گرم هروئین، چهار گرم حشیش و مبلغ یک میلیون و 900 هزار تومان وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر کشف و یک دستگاه موتور سیکلت متعلق به متهمان که در امر جا به جایی و فروش مواد فعالیت داشت را توقیف کردند.
فرماندهی انتظامی شهرستان قشم ضمن تاکید بر جدیت پلیس در تشدید اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در شهرستان، از همکاری و مشارکت شهروندان با پلیس در شناسایی و کشف جرم و دستگیری مجرمین و متخلفان تقدیر کرد.
وی همچنین از اجرای طرح مقابله با کالای قاچاق و کشف کالای قاچاق در سطح جزیره خبر داد.
اکبری در این بخش از سخنان خود نیز ابراز داشت: با اجرای طرح مقابله با کالای قاچاق در سطح جزیره ماموران انتظامی شهرستان پس از انجام کار اطلاعاتی طی روزهای گذشته ضربه سنگینی را به قاچاقچیان وارد کردند.
وی افزود: در این عملیات غافلگیرانه تعداد 3 هزار و 14 جفت کفش، 40 عدد کیف، 546 توپ البسه، 40 رل پارچه، 10 دستگاه مانیتور رنگی خودرو، 13 دستگاه انواع موتور‌سیکلت بچه‌گانه کشف و دو دستگاه خودرو تویوتا و دو فروند قایق موتوری نیز متوقف شد.
‌اکبری در پایان بیان داشت: کالای قاچاق مکشوف و خودروهای توقیفی برای سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با کالای قاچاق استان منتقل شدند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول