اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان چناران:

صیانت از آرای مردم وظیفه تمام مسئولان است

خبرگزاری فارس: دادستان چناران گفت: صیانت از آرای مردم وظیفه تمام مسئولان نظام جمهوری اسلامی است.

صیانت از آرای مردم وظیفه تمام مسئولان است
به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، نخستین جلسه جلوگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی مجلس دهم در محل دادستانی چناران برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی عابدینی‌نیا دادستان چناران ‌در این جلسه ضمن بیان این مسئله که برگزاری سالم انتخابات و صیانت از آرا مردم وظیفه تمام مسئولان نظام جمهوری اسلامی است اظهار داشت: انتخابات اگر درست، سالم و بدور از هرگونه شائبه‌ای برگزار شود از اتفاقات و جرائمی که پس از انتخابات و با توجه به نتیجه آرا به‌وجود می‌آید جلوگیری می‌کنند.
وی افزود: تخلفات انتخاباتی که قبل از اخذ رأی به‌وجود می‌آید زمینه‌ساز برخی از جرائم هستند و لازم است از هم‌اکنون نسبت به جلوگیری از آن اقداماتی را انجام دهیم و با بررسی مشکلات بوجود آمده در انتخابات‌های گذشته راه انجام این گونه جرائم را بگیریم.
در ادامه حجت‌الاسلام غلامحسین حکمتی‌فر رئیس دادگستری شهرستان چناران نیز در این جلسه با حساس توصیف کردن این دوره از انتخابات در کشور گفت: همیشه برگزاری انتخابات مجلس در کشور و مخصوصا در شهرهای کوچک حساسیت‌های زیادی را به وجود آورده است و این مشکل در حوزه انتخابیه چناران به دلیل دو یا سه قسمتی بودن شهرهای این حوزه حساسیت‌های بیشتری را به‌ وجود می‌آورد و باید در این زمینه چاره ای اندیشید.
همچنین حسین سپهری مسئول دفتر نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در چناران نیز برگزاری این جلسه را با فاصله تقریبا‌ شش ماه تا روز انتخابات مثبت ارزیابی کرد و افزود: این گونه جلسات این باور را در جامعه به‌ وجود می‌آورد که مجموعه هیئت اجرایی و هیئت نظارت بر انتخابات تلاششان بر صیانت از آرا مردم و سلامت هرچه بیشتر برگزاری انتخابات مجلس دهم است و خود به خود از بروز بسیاری از جرائم و تخلفات جلوگیری می‌کند.
وی افزود: هرگونه تخلف و جرمی که در انتخابات به وجود می‌آید ناشی از خلع قانونی است و باید از هم‌اکنون راهکارهای برای مقابله با جرائم و تخلفات معمول در زمان انتخابات اندیشیده شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول