اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آمار استانداری خراسان رضوی خبر داد:

همکاری 8 هزار نفر در اجرای سرشماری خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری خراسان رضوی گفت: 8 هزار و 532 نفر در اجرای سرشماری نفوس و مسکن سال 90 در استان همکاری می‌کنند.

همکاری 8 هزار نفر در اجرای سرشماری خراسان رضوی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، هادی ذاکری اظهار داشت: هفتمین سرشماری نفوس و مسکن همزمان با سراسر کشور از دوم آبان ماه در استان آغاز شده و 20 روز ادامه می‌یابد.
وی نیروهای ستادی و اجرایی مورد نیاز این طرح در استان را 8 هزار و 532 نفر اعلام کرد.
دبیر ستاد هماهنگی سرشماری نفوس و مسکن سال 1390 در خراسان رضوی، تغییرات وسیع جمعیتی و تقسیمات سیاسی در کشور را از عوامل هر پنج سال برگزار شدن سرشماری نفوس و مسکن عنوان کرد و اظهار داشت: در سال 80 تعداد شهرستان‌های ایران 299 شهرستان بود که این رقم در سال 90 به 397 شهرستان افزایش یافته است.
ذاکری ادامه داد: از کل جمعیت 20 میلیون و 951 هزار و 957 خانواری کشور، یک‌میلیون و 705 هزار و 255خانوار در خراسان رضوی ساکن هستند که از این تعداد یک‌میلیون و 243 هزار و 697 خانوار معادل 73 درصد جمعیت شهری و 461 هزار و 558 خانوار جمعیت روستایی هستند.
وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: متقاضیان همکاری و مشارکت در سرشماری نفوس و مسکن امسال می‌توانند تا دهم شهریور ماه با مراجعه به سامانه http://s90.amar.org.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
دبیر ستاد هماهنگی سرشماری نفوس و مسکن سال 1390 در خراسان رضوی ابراز امیدواری کرد با اطلاع‌رسانی و فرهنگ سازی مناسب از سوی رسانه‌های استان و ستاد هماهنگی سرشماری، مردم از آمادگی لازم برای شرکت در سرشماری برخوردار شده و اطلاعات لازم با ضریب دقت و صحت بیشتری جمع‌آوری شود.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول