اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با فریاد مسلمانان در روز قدس؛

آزادی بیت‌المقدس تضمین می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان رامیان گفت: حضور یکپارچه مسلمانان سراسر جهان به ویژه ایرانیان متعهد به دین و اسلام، آزادی بیت‌المقدس را تضمین می‌کنند.

آزادی بیت‌المقدس تضمین می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قاسم سمیعی شامگاه شنبه در ستاد بزرگداشت راهپیمایی جهانی روز قدس اظهار داشت: بیداری بسیاری از کشورهای اسلامی و حتی جبهه‌گیری مردم کشورهای مختلف و به ویژه جوانان در برابر حکومت‌های آلوده، فاسد و استبدادی از جمله انگلیس در نتیجه برگزاری مراسم روز قدس و امثال آن است که مورد توجه رسانه‌ها و مردم سایر کشورها است.
وی با اشاره به عمر ننگین 63 ساله رژیم غاصب صهیونیستی تصریح کرد: تاریخ نشان می‌دهد بسیاری از فتنه‌های موجود در جهان طی این سال‌ها در نتیجه دخالت مستقیم و غیرمستقیم اسرائیل و  همدستان فاسدش بوده است.
این مسئول ادامه داد: هم اکنون ما خوشحال هستیم که دست آنها و افکار شوم شان برای مردم بسیاری از جوامع رو شده و مورد تهاجم و حمله قرار گرفته‌اند .
سمیعی از طرح و برنامه‌های سازمان بین‌الملل که با نفوذ کشورهای غربی سعی در تفکیک بخش اعظمی از سرزمین فلسطین به نام اسرائیل دارد به شدت انتقاد کرد و اضافه کرد: مسلمانان فلسطین بزرگ را به صورت کامل و دست نخورده می‌خواهند و سند زدن بخشی از آن به نام صهیونیست‌ها و نامگذاری و به رسمیت شناختن بخش کوچکی از سرزمین غزه به نام فلسطین بازی با افکار عمومی و زیر پا گذاشتن حقوق بشر و به خصوص مسلمانان است و باید به صورت جدی در مقابل آن جبهه بگیریم و ایستادگی کنیم.
فرماندار شهرستان رامیان از مسئولان ادارات و نهادهای دولتی شهرستان، بخشداران و شهرداران خواست تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا روز قدس با شکوه‌تر از هر سال برگزار شود و بیداری اسلامی که سراسر جهان را فراگرفته در آن موج بزند و قابل روئیت باشد.
وی با تاکید بر حضور همه اقشار در این مراسم از برگزارکنندگان مراسم خواست نسبت به استفاده از نیروهای جوان و مستعد در برنامه‌های فرهنگی تلاش کنند تا برای سال‌های بعد از داشتن برگزارکنندگانی جوان و با انگیزه و با روحیه‌ای انقلابی بیمه باشیم.
در پایان مقرر شد شهرداران و بخشداران با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و نیروی انتظامی بهترین مسیرها را برای برگزاری مراسم در نظر بگیرند و به اطلاع شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برسانند تا از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم برسد و مراسمی در خور توجه در سطح سه شهر رامیان، خان‌به‌بین و دلند برگزار شود.
همچنین در این جلسه مقرر شد اهالی روستاهای گلند، تاتارعلیا، توران فارس، توران ترک و زینب‌آباد هم با هماهنگی و مدیریت بخشداری و همکاری شوراها و دهیاری یک ساعت زودتر اقدام به برگزاری مراسم کنند و بعد به صفوف دشمن‌شکن راهپیمایی در شهرها بپیوندند.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول