اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری دوستانه؛

تیم فوتبال امید کیش شگفتی آفرید

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال رده امید موسسه امید کیش با پیروزی برابر امید فولاد خوزستان شگفتی‌ساز شد.

تیم فوتبال امید کیش شگفتی آفرید
سرمربی تیم فوتبال امید کیش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص پیروزی تیم خود مقابل تیم پرقدرت فولاد خوزستان اظهار داشت: کسب این پیروزی شیرین در شرایطی حاصل شد که بازیکنان ما با ارائه یک نمایش زیبا نبض کامل بازی را در اختیار داشتند و با فوتبالی تک ضرب و سرعتی عرصه را بر بازیکنان پرتجربه فولاد تنگ کردند.
حسن‌علی شاهمرادیان در ادامه افزود: برتری مقابل فولاد نشان از این دارد که بازیکنان ما به خودباوری و اعتماد به نفس مورد نیاز برای شرکت در مسابقات لیگ کشور رسیده‌اند که این مهم یکی از بهترین دستاوردهای ما برشمرده می‌شود چرا که کسب موفقیت در مسابقات کشوری مستلزم دارا بودن چنین فاکتور ارزشمندی خواهد بود.
وی با اشاره به هدف‌گذاری امید کیش در فوتبال امیدهای کشور تصریح کرد: حضور پررنگ در راس فوتبال کشور و تبدیل شدن این مجموعه به کارخانه بازیکن‌سازی و پشتوانه‌سازی تیم بزرگسالان امید کیش به عنوان اولویت نخست هدف‌گذاری شده است و تلاش خواهیم کرد تا در این مسیر چهره‌های شاخصی را به فوتبال کشور معرفی کنیم.
شاهمرادیان در پایان تاکید کرد: سعی داریم تا زمان باقی مانده به مسابقات لیگ کشور مسابقات دوستانه دیگری را با تیم‌های برتر امید کشور برگزار کنیم و با آمادگی بالا در مسابقات حضور یابیم.
‌مصاف تیم‌های امید کیش و فولاد خوزستان در شرایطی انجام شد که دو تیم با هدفی مشترک برای کسب آمادگی شرکت در لیگ باشگاه‌های کشور به میدان آمدند و کادر فنی این دو تیم با تفکراتی متفاوت بازیکنان خود را به زمین فرستادند.
در نیمه اول این بازی امید کیش با ترکیب سجاد حقیقت خواه، محمد موری، مسعود نجفی، توفیق طلیلی، محمد کرد زنگنه، حمیدرضا صحرایی، علی فرحناک، امین مردانی، عادل بوزرجمیری (از دقیقه 20 ایمان رئیسی)، میلاد رحیم‌پور (از دقیقه 60 امید عباسی) و رضا شیاسی ( از دقیقه 58 ارسلان فرجی) مقابل حریف به میدان آمد و حسن علی شاهمرادیان از همان دقایق ابتدایی یورش به سوی دروازه حریف را در دستور کار شاگردان خود قرار داد و از سوی دیگر فولادی‌ها نیز با احتیاط سعی داشتند مانع باز شدن دروازه خود مقابل حریف پرانگیزه‌شان شوند.
در حالی که 25 دقیقه از بازی گذشته بود بر خلاف جریان بازی فولادی‌ها به گل رسیدند و علی حلافی با استفاده یک ضد حمله ‌تیم خود را پیش انداخت بعد از این گل سرمربی فولاد خوزستان با تفکر اداره جریان بازی به بازی تدافعی روی آورد.
در 45 دقیقه نیمه نخست بازیکنان میهمان به مراتب بهتر ظاهر شدند و اگر مهاجمان امید کیش دقت را چاشنی کار خود می‌کردند چند بار دروازه فولادی‌ها باز شده بود ولی در نهایت نیمه اول با همان یک گل به سود فولاد خوزستان خاتمه یافت.
با شروع نیمه دوم اما بازیکنان امید کیش با افزایش موج حملات خود مقابل تیم سوم لیگ برتر امیدهای کشور کنترل بازی را در اختیار گرفتند و پس از هدر دادن دو موقعیت تک به تک سرانجام در دقیقه 60 بازی مزد حملات خود را گرفتند.
در این لحظه خطای مدافعین فولاد روی ارسلان فرجی مهاجم تازه وارد کیش از سوی داور بازی پنالتی تشخیص داده شد و امین مردانی با ایستادن پشت توپ و زدن یک ضربه دقیق گل تساوی را رقم زد.
بعد از این گل روند بازی تغییر نکرد و باز هم تیم میهمان به دروازه حریف چشم داشت تا اینکه در دقیقه 75 بازی زیباترین گل بازی به ثمر رسید و علی فرحناک شادی را به اردوی تیم خود آورد.
این گل از روی یک ضربه ایستگاهی به دست آمد و شوت سرکش فرحناک از فاصله 30 متری به طرز بسیار زیبایی وارد این تیم سرشناس کشور شد.
سید‌کورش موسوی، سرمربی فولاد برای رهایی از این شکست دست به چند تغییر تاکتیکی در ترکیب تیم خود زد تا بلکه نتیجه را عوض کند ولی با این حال خیلی خوش شانس بود که شوت سرکش محمد موری به تیر دروازه فولاد برخورد کرد و وارد دروازه نشد.
در نهایت این بازی با همان نتیجه دو بر یک به سود نماینده فوتبال کیش تمام شد و یک پیروزی ارزشمند به نام فوتبال کیش به ثبت رسید.
انتهای پیام/ج10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول