اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان صورت گرفت؛

تجلیل از طلایه‌‌داران نظافت در حاجی‌آباد‌

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور فرماندار و شهردار از طلایه‌داران نظافت در شهرداری حاجی‌آباد تجلیل شد.

تجلیل از طلایه‌‌داران نظافت در حاجی‌آباد‌
به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌آباد در شمال هرمزگان، فرماندار این شهرستان ‌در این مراسم که تمام کارگران بخش تنظیف شهرداری حاجی‌آباد حضور داشتند از خدمات آنان در زیباسازی و پاکیزه کردن معابر و سطح شهر تقدیر کرد و اظهار داشت: در پس این شهر زیبا یک سری افراد مثل شما هستند و شما جز اثرگذارترین و کارآمدترین افراد در شهر هستید.
بهرام پوراشرف ضمن ابراز رضایت از وضعیت نظافت شهر بیان داشت: داشتن شهری زیبا و پاکیزه بدون خدمتگزارانی مثل شما میسر نیست و بیان خدمات ارزشمند شما ستودنی است.
وی عمران و آبادانی این شهر را حاصل زحمت کارگران دانست و افزود: باید برنامه‌ای ایجاد شود که ذهن مردم و فرهنگ مردم در جامعه به سمت کار و تلاش سوق داده شود.
فرماندار حاجی‌آباد افزود: کار و کارگر در اسلام مقدس و ارزشمند است و سبب توسعه و پیشرفت جامعه می‌شود.
شهردار حاجی‌آباد نیز در ‌ا‌ین مراسم از پیگیری‌های مستمر فرماندار در مورد تنظیف و پاکیزه‌سازی شهر تقدیر و اظهار داشت: پاکیزگی و آرایش شهر وظیفه ذاتی شهرداری است و با تلاش و کوشش کارکنان شهرداری انجام وظیفه می‌کنند.
حمیدرضا نصیری، کارگران خدماتی و تنظیف را سفیران شهرداری در نزد جامعه و مردم دانست و گفت: با وجود اجرای حجم قابل توجهی از پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرداری، حوزه خدمت شهری و تنظیف حساس‌ترین بخش خدمات‌رسانی شهرداری است چرا که ارتباط مستقیم با میزان رضایتمندی مردم از عملکرد مجموعه شهرداری دارد.
شهردار حاجی‌آباد با قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی کارگران خدماتی در جمع‌آوری زباله و تنظیف شهر افزود: در سایه تلاش و همت شما کارگران سختکوش در حال حاضر شهر حاجی‌آباد به جایگاه نسبتا خوبی از نظر تنظیف و ارائه خدمات شهری رسیده است.
نصیری در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر توجه جدی به مشکلات واحد تنظیف شهرداری خاطرنشان کرد: خاموشی برخی معابر شهری سبب شده که ماشین‌های زباله در روز اقدام به جمع‌آوری کنند که این امر سرعت کار آنان را کاهش می‌دهد.
این مسئول ادامه داد: همچنین محل دفن زباله در جاده ترانزیتی واقع شده که ماشین‌ها برای تخلیه با ترافیک مواجهه هستند و باید محل جدیدی در حوالی شهر به این امر اختصاص یابد.
وی با اشاره به تولید روزانه 25 تن زباله خواستار همکاری بخش خصوصی در بازیافت زباله‌ها شد و افزود: حاجی‌آباد با توجه به شرایط آب و هوایی، مواد بازیافتی خوبی دارد و در صورت وارد عمل شدن گروه بازیافت و تفکیک زباله‌ها ضمن صرفه‌جویی در برخی هزینه‌ها به محیط زیست نیز کمتر زیان وارد می‌شود.
این مسئول با اشاره به مساحت 530 هکتاری محدوده شهر حاجی‌آباد اظهار داشت: با الحاق فازهای جدید من جمله تعاونی مسکن بسیجیان و تعاونی‌های مسکن شهر افزایش یافته و طبق استاندارد نیازمند 90 نفر نیروی خدماتی هستیم ولی شهرداری حاجی‌آباد با برنامه‌ریزی اصولی و بهره‌وری بهتر با 20 نیروی خدماتی نه تنها هیچ خللی در روند تنظیف ایجاد نشده بکله نسبت به قبلا نیز بهتر شده است.
در پایان از 20 نفر از کارکنان واحد تنظیف شهرداری حاجی‌آباد تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول