اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد:

خداحافظی با بلیط کاغذی باید برنامه ریزی شده باشد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: استفاده از بلیط کاغذی در مشهد نیم قرن سابقه دارد که بازنشستگی آن باید مطابق با قدمت آن برنامه‌ریزی شود.

خداحافظی با بلیط کاغذی باید برنامه ریزی شده باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، جعفر شاهرخی با اشاره به این موضوع که حمل و نقل عمومی و در کنار آن بلیط کاغذی در زندگی مردم مشهد جایگاه ویژه‌ای دارد، اظهار داشت: در سال‌های اخیر بلیط کاغذی استفاده‌ای فراتر از کارکرد واقعی خود را در میان مردم این شهر پیدا کرده بود و به جای پول خرد و کرایه تاکسی از آن استفاده می‌شد.
وی ادامه داد: با ورود بلیط الکترونیک و دارا بودن فواید و شرایط خاص آن نسبت به بلیط کاغذی ضرورتی برای ادامه کار بلیط وجود نداشت از طرفی بازنشستگی آن نیز با توجه به سابقه نیم قرنی آن ضروری تشخیص داده شد.
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اتوبوسرانی مشهد افزود: در همین راستا فراخوان خداحافظی با بلیط کاغذی در قالب‌های فراخوان پیامک، عکس‌های قدیمی، خاطرات، طرح پوستر و کاریکاتور، نقاشی کودک، شعر و طنز برنامه‌ریزی شد.
شاهرخی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره کمک گرفتن از مردم در زمینه برگزاری بازنشستگی شایانی برای بلیط کاغذی است.
وی اظهار داشت: در حدود 600 اتوبوس و پایانه‌های درون شهری بنرها و تبلیغات این فراخوان برای آشنا شدن مردم و آگاه سازی آنان نصب شده است.
شاهرخی با اشاره به این موضوع که مهلت ارسال آثار تا 31 شهریور ماه می‌باشد، افزود: از ابتدای مرداد ماه تا هفته گذشته حدود 250 پیامک،10 خاطره درون سازمانی، چهار خاطره از مردم، و پنج مورد نقاشی از کودکان به سازمان ارسال شده است.
وی ادامه داد: هیئت دلاوران برای بررسی آثار ارسالی و انتخاب افراد برتر تشکیل خواهدشد و به افراد اول تا سوم هدایایی تعلق می گیرد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول