اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی

رئیس شورای اصناف در گفت‌وگو با فارس خواستار شد:

قانون کار برای رفع مشکل کارفرمایان و افزایش اشتغال اصلاح شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اصناف در تشریح اظهارات خود در جلسه اخیر فعالان اقتصادی با مقام معظم رهبری گفت: قانون کار برای رفع مشکل کارفرمایان و افزایش اشتغال اصلاح شود.

قانون کار برای رفع مشکل کارفرمایان و افزایش اشتغال اصلاح شود
قاسم نوده فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درخصوص جلسه اخیر با مقام معظم رهبری و موارد ذکر شده به ایشان اظهار داشت: در جلسه‌ای که با مقام معظم رهبری داشتم درباره اصل 44 صحبت کردم و اینکه در اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 از توان و پتانسیل‌های موجود در اصناف به خوبی استفاده نشده است.
وی افزود: همچنین با توجه به موضوع اشتغال و اصلاح قانون کار که در دستور کار آقای شیخ‌الاسلامی وزیر تعاون، کار و رفاه قرار دارد به اصلاح ماده 103 قانون کار اشاره کردم و موانعی را که برای کارفرماها ایجاد کرده است که با اصلاح آن بسیاری از مشکلات اصناف حل می شود و به لحاظ اشتغالزایی اصلاح این قانون می‌تواند بسیار مؤثر باشد.
رئیس شورای اصناف کشور گفت: درباره تجهیز تولیدکنندگان کوچک در حوزه اصناف هم صحبت کردم و همچنین اشاره کردم که باید این واحدهای کوچک ماشین‌آلات خود را به روز بکنند تا بتوانند به لحاظ صرفه‌جویی انرژی و بهره‌وری کار کالای با استاندارد بالاتری تولیدکنند چرا که در حال حاضر تولیدکنندگان کوچک بیش از 500 هزار واحد صنفی هستند.
نوده فراهانی گفت: همچنین از مقام معظم رهبری درخواست ملاقات اختصاصی اصناف با ایشان را کردم و درباره سایر موارد نیز مقام معظم رهبری فرمودند که همه وزرا در جلسه هستند و باید موارد بیان شده را پیگیری کنند و بنده خودم هم پیگیری می کنم.
انتهای پیام/ص
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول