اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت انجام می‎شود؛

افتتاح و بهره‎برداری از 583 پروژه در گنبدکاووس

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: به مناسبت هفته دولت 583 پروژه و طرح عمرانی و تولیدی اقتصادی گنبدکاووس افتتاح و آغاز عملیات اجرایی انجام میشود.

افتتاح و بهره‎برداری از 583 پروژه در گنبدکاووس
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدتقی قزل‌سفلی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت این شهرستان که با حضور مدیران اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: افتتاح متمرکز پروژه‌های گنبدکاووس با حضور استاندار گلستان در هفته دولت آغاز میشود.
وی همچنین از برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در ایام هفته دولت خبر داد و تصریح کرد: مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر، برپایی محافل انس با قرآن کریم ملاقات مردمی فرماندار و مسئولان با مردم در مساجد و تجلیل از کارکنان نمونه ادارات از دیگر برنامه‎های مهم فرهنگی و هنری در هفته دولت است.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: کمیته‌های فرهنگی اجتماعی، تبلیغات و مراسم، افتتاح طرح‎‎ها و پروژه‎ها و ارزیابی برای برگزاری باشکوه برنامه‎های هفته دولت با تلاش مضاعفی داشته باشند.
قزل‌سفلی با اشاره به اهمیت فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع فعالان اقتصادی افزود: بهترین راه مقابله با دشمن جهاد اقتصادی است که دستگاه‎های اجرایی باید در این زمینه برنامه‌ریزی کنند.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به بیداری اسلامی و تحولات منطقه در مصر و تونس و دیگر کشورها که قبل از این  راهپیمایی روز جهانی قدس نداشتند امسال این راهپیمایی را برگزار خواهند کرد بنابراین راهپیمایی روز جهانی قدس امسال  باید با شکوه‌تر برگزار شود زیرا به فرموده امام راحل روز قدس روز احیای اسلام است.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به وضعیت وخیم مردم مسلمانان سومالی از مسئولان ذیربط خواست تا زمینه کمک به مردم را فراهم کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول