اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

طرح فقه مشاغل در خراسان جنوبی تدوین می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اجرای طرح روزی حلال گفت: با همکاری حوزه و دانشگاه و استفاده از افراد صاحب‌نظر باید مجموعه‌ای تحت عنوان فقه مشاغل مختلف در استان تدوین شود.

طرح فقه مشاغل در خراسان جنوبی تدوین می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اظهار داشت: این طرح باید در استان تدوین شود تا صنوف مختلف آموزش‌های اسلامی لازم را در ارتباط با حرفه خود فراگیرند.
وی گفت: طرح دروازه ولایت نیز در بیرجند باید با کار کارشناسی صحیح و به درستی صورت گیرد.
استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه ساخت و سازها و مبلمان شهری هر منطقه باید نشان‌دهنده هویت تاریخی، علمی، دانشگاهی، دینی و مذهبی مردم باشد، افزود: خراسان جنوبی در این زمینه بسیار غنی است که باید در المان‌های شهری به این مسئله توجه ویژه‌ای صورت گیرد.
رشید ادامه داد: در اجرای طرح دروازه ولایت انسجام، همگرایی، وحدت و همبستگی منطقه‌ای و اسلامی مطرح است که باید در این طرح مد نظر قرار گیرد.
امام جمعه بیرجند نیز در این جلسه خواستار اجرای صحیح طرح دروازه ولایت در بیرجند شد و گفت: اجرای این طرح نباید حساسیت برانگیز باشد و از طرف دیگر نیز نباید در سطح پایین انجام شود.
حجت‌الاسلام و المسلمین علی رضایی بیرجندی خواستار نظارت بیشتر بر نحوه اجرایی شدن مصوبات جلسات گذشته شورا و دقت در این زمینه شد و ادامه داد: در راستای اجرای این مصوبات انتظار بیشتری وجود دارد که همکاری دستگاه‌های اجرایی مختلف را می‌طلبد تا به اهداف مورد نظر برسیم.
وی خواستار استفاده از مربیان متخصص در دوره‌های آموزشی طرح روزی حلال شد و افزود: در راستای اجرای این طرح کارگاه‌های آموزشی مختلفی برای کارکنان ادارات و بازاریان برگزار می‌شود.

 *هزینه 15 میلیون تومانی برای طرح دروازه ولایت
شهردار بیرجند نیز در این جلسه با اشاره به اجرای طرح دروازه ولایت در ورودی شهر بیرجند یادآور شد: برای اجرای این طرح 15 میلیون تومان هزینه پیش‌بینی شده است.
محمدجواد وحدتی‌فر ادامه داد: همشهریان می‌توانند تا پنجم مهر ماه طرح‌های خود را برای اجرای این دروازه ارائه کنند که برای طرح‌های برتر به ترتیب هفت، پنج و سه میلیون تومان پاداش در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول