اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند:

همراهی مردم خراسان جنوبی با نظام مثال زدنی است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند به ولایت مداری مردم خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: مردم خراسان جنوبی رتبه نخست در همراهی با نظام را دارند.

همراهی مردم خراسان جنوبی با نظام مثال زدنی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، موسی جوینده در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان بیرجند با اشاره به اینکه باید هفته دفاع مقدس را با برنامه‌ریزی بیشتری انجام داد و اظهار داشت: همکاری دستگاه‌های اجرایی مانند سال‌های گذشته باید پررنگ بوده و برای برگزاری هفته دفاع مقدس باید برنامه ریزی درستی انجام داد.
وی به رشادت‌های دلیرمردان هشت سال دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: اگر امروز قله‌های پیشرفت را طی می‌کنیم و مقتدرانه اهداف خود را پیش می‌بریم،‌ حاصل این ایثارها و گذشت‌ها بوده که در هشت سال دوران جنگ این مردان از بهترین سرمایه‌های خود گذشتند و این افتخار را برای کشور به ارمغان آوردند.
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس عنوان کرد: این دستاوردهای بسیار گسترده است که از جمله دستیابی به دانش هسته‌ای، ‌سازندگی و خودکفایی برای کشور،‌ رواج مردم‌سالاری،‌ تحکیم ریشه انقلاب، ‌تقویت روحیه استکبارستیزی و محرومیت‌زدایی در جامعه است.
جوینده ادامه داد: بازسازی عملیات محرم و همایش 7 هزار نفری رزمندگان پنج مهرماه جاری در مرکز استان برگزار می‌شود و همکاری دستگاه‌ها بسیار ضروری است.
وی با بیان اینکه فطرت انسان از جنگ و خونریزی پرهیز می‌کند، افزود: هدف از گرامیداشت دفاع مقدس بازآموزی رشادت و ایثارگری رزمندگان است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند برگزاری رژه نیروهای مسلح در 31 شهریورماه، حضور 18 گروهان عاشورا در رژه، غبارروبی مزار شهدا، بازدید از خانواده شهدا و ایثارگران و تجلیل از ایثارگران و رزمندگان را از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس دانست.
جوینده برگزاری جلسات متعدد در موضوعات دفاع مقدس، اصلاح سامانه اطلاعات فردی رزمندگان و برگزاری یادواره شهدا در مکان‌های مختلف شهری و روستایی را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد.
وی ادامه داد: سال گذشته حدود 3 هزار نفر از رزمندگان مورد تجلیل قرار گرفتند که در سال جاری پیش‌بینی می‌شود این تعداد به 7 هزار نفر افزایش یابد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس در برابر همه اقدامات دشمن رزمندگان اسلام ایستادگی کردند، گفت: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس نه فقط حریم‌های‌ مرز کشور را  بلکه شالوده، استوانه و اساس دین را حفظ کردند.
جوینده بازگویی خاطرات توسط رزمندگان در مجالس مختلف را بسیار ضروری دانست و گفت: امروز که دشمن از طریق جنگ نرم در پی تخریب جوانان این مرز و بوم است می‌توانیم با بازگویی خاطرات دوران دفاع مقدس فرهنگ بزرگ ایثار و شهادت و اهمیت دفاع مقدس را اطلاع‌رسانی کرد.
وی دوران دفاع مقدس را یکی از ثمرات اصلی نظام اسلامی در ایران دانست و تصریح کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید در خور شأن این دوران باشد و همه دستگاه‌های اجرایی باید برای اجرای این برنامه‌ها همکاری داشته باشند.
انتهای پیام/خ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول