اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهربابک:

شهیدان رجایی و باهنر الگوی کارگزاران نظام هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهربابک گفت: شهیدان رجایی و باهنر شخصیت‌هایی نمونه برای کارگزاران، دولت‌مردان و انقلاب اسلامی هستند.

شهیدان رجایی و باهنر الگوی کارگزاران نظام هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام حسن منتظری پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان شهرستان شهربابک به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر از نمونه دولت‌مردان مردمی جمهوری اسلامی بودند که به دست منافقان به شهادت رسیدند.
وی بیان داشت: از آنجایی که خداوند توجه ویژه‌ای به ملت ایران داشته، این جریان‌های تأسف‌بار یکی پس از دیگری سپری شد و انقلاب ما را از بسیاری خطرات نجات داد.
منتظری افزود: ملت ایران ملتی خدایی بود و خداوند انقلاب ما را حفظ کرد، شهیدان رجایی و باهنر شخصیت‌هایی نمونه برای کارگزاران، دولت‌مردان و انقلاب ما بودند.
وی تصریح کرد: دولت نهم و دهم با شهامت و شجاعت در بسیاری از موارد مانند قانون هدفمندی یارانه‌ها زبانزد است.
حمید افضلی فرماندار شهربابک نیز در این نشست ابراز داشت: شاید مهم‌ترین ویژگی هفته دولت برای مسئولان ارائه عملکرد و گزارش برای مردم است.
وی با بیان اینکه در شهرستان شهربابک فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است، بیان کرد: بزرگ‌ترین اتفاق در بحث اقتصادی هدفمند کردن یارانه‌ها است که موجب تحیر کشورهای اروپایی شده است.
افضلی افزود: یکی دیگر از اتفاقات دولت، بحث واردات بنزین  است که با حرکتی صورت گرفته به خودکفایی رسیدیم.
وی تصریح کرد: ساختمان دانشگاه پیام‌نور شهرستان نیز آماده بهره‌برداری است و شش رشته تحصیلی جدید به آن اضافه شده و دانشگاه آزاد نیز آماده برای پذیرش در رشته کارشناسی ارشد است.
افضلی گفت: شرکت مس در بحث مدارس یک میلیارد تومان برای ساخت مجتمع آموزشی کمک کرده است.
وی بیان کرد: در حوزه بهداشت و درمان نیز حرکت‌های بسیار خوبی انجام شده و به زودی شاهد آثار آن‌ هستیم، همچنین به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی احداث زایشگاه شهربابک هستیم.
افضلی با تأکید بر آماده‌سازی شهر برای برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس اذعان کرد: روز قدس زمان مقابله مستضعفان با مستکبران است و باید با شکوه هرچه تمام‌تر آن را برگزار کرد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول