اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت جودو استان مرکزی خبر داد:

راه‌اندازی رشته جودو در شهرهای استان مرکزی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت جودو استان مرکزی گفت: توجه به شهرستان‌‌ها و فعال کردن رشته جودو در تمام شهرستان‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های هیئت جودو در سال جاری است.

راه‌اندازی رشته جودو در شهرهای استان مرکزی
محمدرضا اخگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک افزود: توجه به شهرستان‌ها به عنوان یکی از سیاست‌های مهم در سال جاری در دستور کار هیئت جودو استان قرار گرفت که خوشبختانه این هیئت تاکنون در این زمینه موفقیت‌های خوبی را کسب کرده است.
وی تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های مهم این هیئت توجه به ورزش بانوان بود که در نهایت موجب دعوت چهار نفر از بانوان ورزشکار شهرهای مختلف استان به اردوی تیم ملی و کسب عنوان طلا برای نخستین‌بار در مسابقات کشوری توسط یک نفر از بانوان ورزشکار شهرستان کمیجان شد.
رئیس هیئت جودو استان مرکزی با اشاره به راه‌اندازی این رشته در هفت شهرستان استان ادامه داد: پیش از این رشته جودو تنها در دو شهر اراک و ساوه فعالیت داشت که در حال حاضر در اکثر شهرستان‌های استان راه‌اندازی شده است.
اخگر گفت: با برگزاری کلاس‌های آموزش مربیگری هم‌اینک اکثر شهرستان‌ها دارای مربیان بومی هستند که این مهم در توسعه هر چه بیشتر رشته جودو در شهرها موثر خواهد بود.
وی ادامه داد: هیئت استان توجه به زیرساخت‌ها را به صورت جدی در دستور کار قرار داده بود و امروز به موفقیت‌های خوبی در بخش زیرساخت‌ها دست یافته است.
رئیس هیئت جودو بیان کرد: راه‌اندازی رشته جودو در بخش آقایان در شهرهای شازند، محلات، کمیجان و فراهان در دستور کار هیئت قرار دارد.
اخگر همچنین از آماده‌سازی تیم نوجوانان و جوانان استان به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.
به گفته وی مسابقات جودو جام رمضان نیز با شرکت هشت تیم در استان در حال برگزاری است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول