اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات ووشو قهرمانی جوانان آسیا؛

ووشوکاران چهارمحال و بختیاری افتخار آفریدند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت ووشو چهارمحال و بختیاری گفت: در ششمین دوره از مسابقات قهرمانی ووشو جوانان آسیا دو تن از ووشوکاران این استان موفق به کسب دو مدال نقره و برنز این مسابقات شدند.

ووشوکاران چهارمحال و بختیاری افتخار آفریدند
فرشته بنی‌طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: زهرا کیانی ووشوکار ملی‌پوش این استان در سبک تالو در دومین روز از پیکارهای ووشو قهرمانی جوانان آسیا در شانگ‌های چین با شایستگی یک نشان نقره برای تیم ایران به ارمغان آورد.
وی افزود: در ادامه ششمین دوره این رقابت‌ها در بخش تالو زهرا کیانی در رده سنی 9 تا 12 سال نخستین مدال نقره تیم ایران را در فرم چانگ چوان به دست آورد.
بنی‌طالبی خاطرنشان کرد: کیانی با کسب8.63 امتیاز در این فرم در جای دوم ایستاد و نمایندگان چین و اندونزی نیز موفق شدند مقام‌های اول و سوم را به دست آوردند.
نایب رئیس هیئت ووشو چهارمحال و بختیاری گفت: زهرا کیانی ملی پوش سبک تالو استان از مدت‌ها پیش تمرینات خود را در استان آغاز و در چند دوره اردوی آمادگی تیم ملی شرکت کرده بود که با کسب این مدال نقره جواب زحمات خود و مربیان خویش را با شادمانی داد.
وی در ادامه همچنین از کسب دومین نشان ووشوکاران این استان در این مسابقات خبر داد و گفت: مهدی مختارپور دومین نشان تیم ملی ووشوی جوانان ایران را کسب کرد.
بنی‎طالبی افزود: مهدی مختارپور ملی پوش ارزنده استان و نماینده تالوی کشور موفق شد با کسب یک مدال برنز، دومین نشان تیم ملی ووشوی جوانان ایران را به دست آورد.
وی گفت: در رقابت‌های بخش تالو و در فرم جین شو رده سنی 12 تا 15 سال مهدی مختارپور با کسب 9.7 امتیاز صاحب مدال برنز شد.
بنی‎طالبی افزود: در این فرم تالوکار ژاپنی با امتیاز 9.13 در جایگاه نخست ایستاد و نماینده هنگ‌کنگ نیز با امتیاز 9.10 در ردیف دوم قرار گرفت.
وی ووشو را یکی از رشته‌های مدال آور این استان دانست و افزود: با برنامه‌ریزی مناسب برای جذب بیشتر جوانان به این رشته ورزشی و فراهم کردن شرایط و امکانات کار برای آنها به زودی شاهد شکوفا شدن دیگر استعدادهای استان خواهیم بود.
ششمین دوره مسابقات قهرمانی ووشو جوانان آسیا با حضور 400 ووشوکار از 22 کشور صبح روز جمعه 28 خردادماه در شانگ‌های چین آغاز و سه روز به طول خواهد انجامید.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول