اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با یک کیلو و 600 گرم طلای سرقتی؛

سارق منازل خمین دستگیر شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان خمین از دستگیری سارق منازل این شهر با یک کیلو و 600 گرم طلای سرقتی در این شهر خبر داد.

سارق منازل خمین دستگیر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، اصغر  صحرایی اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی با یک دستگاه خودرو زانتیا اقدام به سرقت منزل در سطح شهر می‌کند موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی گفت: با تلاش ماموران و نیز به کارگیری منابع و مخبرین، متهم شناسایی و با استعلام سوابق وی مشخص شد که دارای سابقه سرقت است که در نتیجه در یک عملیات غفلگیرانه دستگیر شد.
فرمانده انتظامی خمین افزود: متهم پس از انتقال به یگان تحت بازجویی قرار گرفته و به سرقت طلا و جواهرات از سه منزل مسکونی به مقدار  یک کیلو وششصد گرم و یک مورد سرقت وجه نقد از منزل اعتراف کرد که مالباختگان شناسایی و متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.
صحرایی همچنین از کشف 90 تن عسل تقلبی در خمین خبر داد و گفت: فردی که اقدام به فروش 90 تن عسل تقلبی در شهرستان کرده بود، توسط ماموران کلانتری11 این شهرستان دستگیر شد.
وی اظهار داشت: با مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری11و اعلام شکایت وی مبنی بر اینکه از فردی مقدار 90 تن عسل به ارزش دو میلیارد و 800 میلیون ریال خریداری کرده که پس از خرید متوجه تقلبی بودن عسل‌ها می‌شود، موضوع تحت رسیدگی ماموران قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به هماهنگی‌های به عمل آمده و انجام آزمایش‌های لازم در این خصوص افزود: با محرز شدن تقلبی بودن عسل‌ها فروشنده آن شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر شد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول