اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنایع و معادن آذربایجان غربی خبر داد:

صدور 132 کارت اعتباری واحدهای صنعتی آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنایع و معادن آذربایجان غربی گفت: کارت اعتباری استفاده از خط اعتباری هزینه انرژی برای 132 واحد صنعتی آذربایجان غربی صادر شده است.

صدور 132 کارت اعتباری واحدهای صنعتی آذربایجان‌غربی
مهدی داداشی‌زین‌الدین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: کل واحدهای تاثیرپذیر استان در اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها 400 واحد است که 340 واحد از آنها برای استفاده از خط اعتباری هزینه انرژی ثبت‌نام کرده‌اند.
وی با بیان اینکه از این تعداد 295 واحد مورد بررسی برای واجد شرایط بودن استفاده از این خط اعتباری مورد بررسی قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: در این راستا 295 واحد به بانک‌ عامل معرفی شده‌اند.
این مسئول با اشاره به تعداد واحدهای عقد قرارداد شده برای استفاده از خط اعتباری هزینه انرژی، افزود: در بانک 164 واحد صنعتی مورد پذیرش قرار گرفته و عقد قرارداد شده‌اند.
وی با بیان اینکه بسته‌های حمایتی این سازمان برای واحدهای صنعتی شامل خط اعتباری هزینه انرژی و بازسازی و تکمیل فرآیند تولید است، بیان کرد: 101 واحد برای بازسازی و تکمیل فرآیند تولید خود ثبت‌نام کرده‌اند و از این تعداد ثبت‌نام 41 واحد پس از بازگردانی نهایی شده است.
این مسئول گفت: از این تعداد نیز 40 واحد مورد بررسی و صحه‌گذاری شده و به ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها برای بازسازی و تکمیل فرآیند تولید تحویل شده‌اند. 
رئیس سازمان صنایع و معادن آذربایجان غربی ادامه داد: از تعداد واحدهایی که برای این منظور به ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها معرفی شده‌اند 36 واحد پس از تایید ستاد به کار گروه استان ارجاع و 24 واحد در این کار گروه مورد تایید قرار گرفته است.
داداشی‌زین‌الدین با بیان اینکه 24 واحد نیز به بانک سپه ارسال شده‌اند، افزود: 12 واحد دیگر نیز در مرحله بررسی ستاد تحول قرار دارد.
وی تصریح کرد: تعداد هفت واحد از تعداد کل واحدهایی که ثبت‌نام کرده‌اند ثبت آنها نهایی شده و به بانک صنعت و معدن استان معرفی شده‌اند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول