اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ارسال کمک‌های نقدی و غیرنقدی؛

مردم استان‌مرکزی به قحطی‌زدگان سومالی کمک کردند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از ارسال 600 میلیون و 300 هزار ریال از کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم استان مرکزی به مردم قحطی زده سومالی خبر داد.

مردم استان‌مرکزی به قحطی‌زدگان سومالی کمک کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان مرکزی، مرتضی سلیمی اظهار داشت: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه، 31 مرداد ماه سالروز شهادت امام علی(ع) را به عنوان روز همبستگی با مردم قحطی‌ زده سومالی اعلام کرده است.
وی تصریح کرد: با توجه به بروز خشکسالی و قحطی در کشور سومالی و ایجاد مشکلات متعدد برای مردم مسلمان و خصوصا زنان و کودکان مظلوم سومالی و با عنایت به تاکیدات و منویات رهبر معظم انقلاب برای کمک به مردم نیازمند سومالی 31 مرداد ماه به عنوان روز همبستگی و کمک به مردم مسلمان و قحطی زده سومالی اعلام شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: بر این اساس از مردم دعوت می‌شود با حضور در پایگاه و صندوق‌های جمع‌آوری کمک‌‌های مردمی جمعیت هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بسیج مستضعفین در سراسر کشور به یاری برادران و خواهران مصیبت دیده خود در کشور سومالی بشتابند.
سلیمی افزود: در این روز پایگاه‌های جمعیت هلال احمر در سراسر شعب استان مرکزی آماده دریافت کمک‌های مردمی به مردم قحطی زده سومالی است.
وی با اشاره به برپایی 50 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی،‌ تاکید کرد: مردم نیکوکار استان مرکزی می‌توانند به منظور کمک به مردم سومالی کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۰۱۹۹۹۹۹۹۹۹۰۰۳ بانک ملی شعبه مرکزی به نام جمعیت هلال احمر واریز کنند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول