اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بازرسی استان قزوین:

سازمان بازرسی خبرنگاران را همکار خود می‌داند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بازرسی استان قزوین گفت: سازمان بازرسی، خبرنگاران و اصحاب رسانه را به عنوان همکار قوی خود می‌شناسد.

سازمان بازرسی خبرنگاران را همکار خود می‌داند
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل بازرسی استان قزوین، محمدحسین یزدان‌پناه همزمان با فرا رسیدن شب‌های پر برکت قدر با حضور در منزل علی رضایی‌پور و عیادت از این خبرنگار فعال در عرصه قلم و اطلاع‌رسانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی، از زحمات و تلاش‌های وی تقدیر و برای وی آرزوی سلامتی و شفای عاجل کرد.
مدیرکل بازرسی استان قزوین در این دیدار بیان کرد: سازمان بازرسی کل کشور، خبرنگاران و اصحاب رسانه را به عنوان همکار قوی و خوب خود می‌شناسد، بنابراین در راستای حل مشکلات، دغدغه‌ها و نیز پیگیری مسائل مربوط به آنان از هیچ تلاشی در حد توان و امکان فروگذار نیست.
محمدحسین یزدان‌پناه ادامه داد: رضایی‌پور از جمله خبرنگاران متعهد و متواضعی است که طی چند سال اخیر همکاری خوبی با اداره کل بازرسی استان داشته است.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت و تأثیر دعا در حل مشکلات افزود: تأکید بسیار فراوانی بر دعا کردن به ویژه در ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر شده است چراکه دعا پل ارتباطی بندگان با خالق یکتاست و با دعا کردن می‌توان از مقدرات الهی رهایی یافت.
مدیرکل بازرسی استان قزوین با اشاره به نقش صبر و حالت خوف و رجاء در زندگی انسان یادآور شد: صبر و رضا بر مقدرات و مشیت الهی اگر با اراده محکم و استوار و امید به زندگی همراه باشد قطع یقین مقاومت و تحمل انسان را در برابر کاستی‌ها، ناملایمات، بیماری‌ها و غیره بیشتر خواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: بدیهی است که تنها اسباب مادی حلال مشکلات نیست و طبق وعده خداوند متعال که فرموده «بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را» همه وظیفه داریم که برای عزت اسلام و مسلمین به درگاهش دعا کنیم، دعایی که نه فقط الفاظ و لقلقه زبان بلکه با همه وجود و برخاسته از عمق دل باشد.
یزدان پناه ابراز امیدواری کرد علی رضایی پور هرچه سریع‌تر با توکل به خداوند، اراده قوی و حفظ روحیه مراحل درمان را سپری کند و با سلامتی کامل و استوارتر از دیروز به وظیفه خطیر خبرنگاری و اطلاع‌رسانی ادامه دهد.
علی رضایی پور خبرنگار باسابقه دفتر روزنامه ایران و از فعالان قدیمی مطبوعات استان قزوین است که سال‌ها در عرصه خبرنگاری با رسانه‌های جمعی، روزنامه‌های سراسری و هفته‌نامه‌های محلی همکاری داشته و مدتی است که به دلیل بیماری تحت درمان قرار دارد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول