اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند:

فراموشی رزمندگان اسلام به نظام ضربه میزند

خبرگزاری فارس: فرماندار بیرجند با اشاره به اینکه باید برای برگزاری بزرگداشت هشت سال دفاع مقدس اقدامات و برنامه‌ریزی خوبی انجام داد، گفت: فراموشی رزمندگان اسلام ضربه محکمی به نظام می‌زند.

فراموشی رزمندگان اسلام به نظام ضربه میزند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی قاسم‌زاده نداف در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان بیرجند با اشاره به اینکه باید همه دستگاه‌ها در برگزاری بزرگداشت هشت سال دفاع مقدس تلاش کنند، اظهار داشت: نسل جدید ما باید بدانند که در دوران دفاع مقدس چه بر سر مردم این کشور آمده است.
وی ادامه داد: کسانی که در جبهه‌های جنگ حضور داشتند و آن دوران را نزدیک حس کردند باید آن وقایع را برای دانش‌آموزان در مدارس بازگو کنند.
فرماندار بیرجند با بیان اینکه دفاع مقدس در ادبیات نظام اسلامی جایگاه ویژه‌ای دارد، افزود: اگر رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و پای مردی‌های مردان بزرگ در طی هشت سال دفاع مقدس نبود امروز نظام اسلامی در این جایگاه قرار نمی‌گرفت.
قاسم‌زاده نداف جایگاه نظام اسلامی را در وضعیت کنونی بسیار بالا و عالی دانست و گفت: امروز نظام اسلامی پیشرفت اقتصادی را طی کرده و در حوزه سیاسی در جایگاه ممتاز قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه امروز دشمن از طریق جنگ نرم در پی تخریب جوانان این مرز و بوم است، تصریح کرد: می‌توانیم با بازگویی خاطرات دوران دفاع مقدس برای نسلی که این دوران را ندیده‌اند کمک خوبی به جوانان کنیم.
فرماندار بیرجند دوران دفاع مقدس را یکی از ثمرات اصلی نظام اسلامی در ایران دانست و افزود: این دوران سند افتخار ملت آزاده ایران است.
قاسم‌زاده نداف ادامه داد: برای تجلیل از رزمندگان و ایثارگران و خانواده شهدایی که در هشت سال دفاع مقدس جان خود را برای این ملت داده‌اند هر یک از دستگاه‌های اجرایی باید خودش اقدام کند.
وی تصریح کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید در خور شأن این دوران باشد و همه دستگاه‌های اجرایی باید برای اجرای این برنامه‌ها همکاری کنند.
فرماندار بیرجند با اشاره به اینکه فرهنگ اسلامی و حکومت دینی به عنوان یک الگو در دنیا مطرح است، افزود: بزرگداشت دفاع مقدس یک کار کلیشه‌ای نیست بلکه یک هویت‌یابی است و با زنده نگه داشتن یاد ایثارگران و رزمندگان هویت می‌یابیم.
قاسم‌زاده نداف تصریح کرد: اگر رزمندگان فراموش شوند ضربه محکمی به نظام وارد می‌شود که باید مسئولان و مردم به این نکته مهم توجه ویژه داشته باشند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول