اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل خبر داد:

کمک 26 میلیون تومانی اردبیلی‌ها به قحطی‌زدگان سومالی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل گفت: مردم خیر و نیک‌اندیش استان اردبیل در روز‌های گذشته بیش از 26 میلیون تومان به قحطی‌زدگان سومالی کمک کردند.

کمک 26 میلیون تومانی اردبیلی‌ها به قحطی‌زدگان سومالی
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهرام غیبی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی به قحطی‌زدگان سومالی در اردبیل اظهار داشت: هلال‌احمر 40 صندوق جمع‌آوری کمک‌های مردمی را با مشارکت 60 نفر از نیر‌های داوطلب جمعیت هلال‌احمر در نقاط مختلف استان برپا کرده که این نیر‌وها به صورت خیر‌خواهانه و داوطلبانه تلاش می‌کنند تا کمک‌های نقدی و جنسی را جمع‌آوری کنند.
وی اضافه کرد:‌ این صندوق‌ها در میادین و مراکز پر‌تردد مرکز استان و شهر‌های دیگر برپا شده و اهالی می‌توانند با مراجعه به این پایگاه‌ها در این ماه شریف به یاری انسان‌های درد ‌کشیده و مظلوم سومالی بشتابند.
این مسئول بیان داشت: تا پایان ماه مبارک رمضان مرحله اول جمع‌آوری کمک‌ها انجام می‌شود و ما برای سایر ایام نیز در حال برنامه‌‌ریزی هستیم تا در صورت نیاز تعدادی از این صندوق‌ها پا برجا باشد تا اهالی بتوانند کمک‌های خود را به صورت نقدی و جنسی ارائه کنند.
غیبی ادامه داد:‌ علاوه بر این پایگاه‌ها مردم استان می‌توانند با پرداخت وجوه خود به شماره حساب 9999199 بانک ملی به کمک مردم سومالی بشتابد.
وی گفت: ‌علاوه بر جمعیت هلال‌احمر استان، بسیج و کمیته امداد نیز در این ایام پر فضیلت با برپایی پایگاه‌ها و صندوق‌هایی در حال جمع‌آوری کمک‌های مردمی به مردم سومالی است.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل اضافه کرد: ‌با توجه به اینکه در لیالی قدر انبوه مومنان و روزه‌داران را در برنامه‌های ویژه این شب‌ها شاهد هستیم که در مساجد و مکان‌های مذهبی حضور می‌یابند چندین صندوق را نیز در این مراکز دایر کردیم تا از این فضا نیز بتوانیم برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی استفاده کنیم.
این مسئول به سابقه درخشان مردم استان اردبیل در اهدای کمک‌های نقدی و جنسی به سیل‌زدگان پاکستان در سال گذشته اشاره کرد و بیان داشت:‌ مردم مومن و همیشه در صحنه اردبیل این بار نیز با توجه به مناسبت‌های پیش‌رو، لیالی قدر، روز قدس ‌و عید فطر نهایت همدلی و همکاری خود را در کمک به همنوعان خود در کشور سومالی به کار خواهند گرفت.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول