اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت:

نماینده جیرفت در مجلس با شهروندان تعامل ندارد

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: نبود هماهنگی و تعامل مردم شهرستان جیرفت با نماینده مجلس شورای اسلامی و فاصله افتادن میان آنها بزرگ‌ترین مشکل مردم این شهرستان است.

نماینده جیرفت در مجلس با شهروندان تعامل ندارد
ابراهیم غنچه پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: نبود هماهنگی و تعامل مردم شهرستان جیرفت با نماینده مجلس شورای اسلامی و فاصله افتادن میان آنها بزرگ‌ترین مشکل مردم این شهرستان است.
غنچه‌پور خاطرنشان کرد: زمینه وحدت را باید فراهم کنیم، زیرا وحدت مهم‌ترین رکن و عامل پیشرفت هر مملکتی است.
وی افزود: سال جاری سرنوشت‌ساز است و با در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانیم با هوشیاری و اتحاد، آینده خوبی را برای خود و همشهریان رقم بزنیم.
غنچه‌پور تصریح کرد: باید اصلح‌ترین فرد را با مطالعه و تحقیق انتخاب کنیم که دارای همه شرایط خدمت باشد، زیرا تمام مسائل و مشکلات شهرستان در تمام عرصه‌ها ریشه در این مسئله دارد.
وی خاطرنشان کرد: بانوان می‌توانند مهم‌ترین نقش را در این مسئله ایفا و با همت خود زمینه تجمیع نظرات جناح‌ها را نیز فراهم کنند.
فرماندار جیرفت گفت: در زمینه اشتغال نیز آماده همکاری با جوانان هستیم و افراد می‌توانند با ارائه طرح خود تسهیلات اشتغالزایی دریافت کنند.
غنچه‌پور مهم‌ترین نیاز جنوب استان کرمان را صنایع تبدیلی و رشد صنعتی عنوان و بیان داشت: جنوب استان کرمان با دارا بودن بهترین شرایط در زمینه‌های کشاورزی و معدنی نیازمند کارخانجات و صنایع تبدیلی است.
وی افزود: ما از سرمایه‌گذاران این زمینه‌ها حمایت می‌کنیم، زیرا یکی از مهم‌ترین عوامل پیشرفت و رشد اقتصادی جنوب این مسئله است.
غنچه‌پور افزود: در حال حاضر دو درصد اعتبارات نفت و استانی اعلام شده است.
وی تصریح کرد: سقف اعتبارات در نظر گرفته شده برای شهرستان جیرفت 10 شهرستان‌های دیگر جنوب کرمان که قابل توجه است.
غنچه‌پور خاطرنشان کرد: با توجه به وجود پروژه‌های سنگین و بزرگی مانند پل هلیل و فرودگاه ادارات پس از حل مشکل اعتبارات این پروژه‌ها می‌توانند طرح‌های خود را برای تأمین و تخصیص اعتبارات لازم به فرمانداری ارائه کنند.
وی دغدغه اصلی خود را در عرصه سیاست عنوان کرد و گفت: اگر متحد باشیم و ولایی فکر کنیم، می‌توان با ولایتمداری و در سایه وحدت و همدلی همه مشکلات را از میان برداشت.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول