اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه درمیان:

هدف اصلی استکبار در جنگ نرم مسخ فرهنگی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت درمیان گفت: مهم‌ترین هدف استکبار در جنگ نرم مسخ فرهنگی و از بین بردن مبانی اعتقادی جوامع به ویژه امت اسلام است.

هدف اصلی استکبار در جنگ نرم مسخ فرهنگی است
به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حجت‌الاسلام محمد علی تابعی صبح امروز در جمع مسئولان شهرستان درمیان اظهار داشت: استکبار از دیرباز با ترفندها و توطئه‌های مختلف به دنبال غارت منابع ملی و ثروت‌های خدادادی این کشور بوده است و هر زمان که با مانعی مواجه شده با کودتا، حمله نظامی و یا ترور شخصیتی سعی در از بین بدن آن مانع دارد.
وی روحانیت و مراجع عظام را بزرگترین مانع در رسیدن استکبار به اهداف شوم و پلیدش دانست و افزود: دشمن به خوبی به نقش روحانیت در هدایت جامعه و تقویت روحیه ضد استکباری در بین اقشار مختلف جامعه پی برده است از این رو با دسیسه‌های مختلف و سر دادن شعار جدایی دین از سیاست به دنبال کم رنگ کردن نقش روحانیت در جامعه و جدایی انداختن بین آنها با مردم است.
امام جمعه موقت درمیان مهم‌ترین هدف استکبار در جنگ نرم را مسخ فرهنگی و از بین بردن مبانی اعتقادی جوامع به ویژه امت اسلام برشمرد و تصریح کرد: آنچه زمینه شکست دشمن در این میدان را فراهم می‌آورد افزایش بصیرت، عمل به احکام دین، دوری از تفرقه، دشمن‌شناسی، آشنایی با ترفند‌های دشمن در این عرصه و حرکت در خط ولایت است.
تابعی تقوای الهی و ذکر خدا را دو عامل در مسیر سعادت انسان برشمرد و افزود: نخستین وظیفه حکومت اسلامی برقراری عدالت اجتماعی است.
وی با اشاره به فرارسیدن لیالی پر فیض قدر، ادامه داد: لیالی قدر فرصتی مبارک است تا غبار گناه از چهره دل پاک کرده به معبود نزدیک‌تر شویم و برای حرکت در صراط مستقیم از درگاهش یاری بطلبیم.
امام جمعه  درمیان پرهیزگاری، شب زنده‌داری، شجاعت و عدالت را از ویژگی‌های بارز امیر مومنان برشمرد و اضافه کرد: حضرت علی (ع) نماد عدالت و پرچم‌دار وحدت در جهان اسلام است.
تابعی با بیان اینکه ارزش هر فرد به تقوای او است، از امیرالمومنین به عنوان شهید عدالت یاد کرد و ابراز داشت: حضرت علی (ع) یگانه خلقت و شاگرد اول مکتب رسالت است که به واسطه جهل و عدم بصیرت مردم زمان خود تنها ماند و در نهایت مظلومیت به شهادت رسید.
وی با اشاره به دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های نظامی هوا، دریا و زمین تصریح کرد: اقتدار و صلابت امروز ایران اسلامی مرهون شجاعت و درایت رهبر معظم انقلاب و خدمات دولت است.
تابعی با اشاره به فرارسیدن هفته دولت، این هفته را فرصتی مغتنم برای بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمات دولت دانست و تصریح کرد: شهیدای گرانقدری چون رجایی و باهنر عمر خود را صرف اعتلای اسلامی و ولایت کردند و عاقبت نیز شهید راه ولایت شدند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول