اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد طبس خبر داد:

شرکت 350 طبسی در دوره‌های آموزشی کمیته‌امداد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) طبس گفت: در تابستان امسال 350 نفر در 40 دوره آموزشی این کمیته شرکت کردند.

شرکت 350 طبسی در دوره‌های آموزشی کمیته‌امداد
احمد رفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طبس اظهار داشت: کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان طبس در اوقات فراغت تابستان 1390 به‌وسیله مجتمع فرهنگی و تربیتی حضرت مهدی (عج) این شهر اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف کرد که با استقبال خوبی روبرو شد.
وی ادامه داد: دوره‌های آموزشی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) طبس برای اقشار و سنین مختلف از جمله برادران و خواهران در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و متوسطه، دانشجویان و حتی غیر محصلان و خانواده‌ها در موضوعات امور قرآنی، تقویت بنیه علمی، رایانه، زبان انگلیسی، هنری، ورزشی، مهارت‌های زندگی و ... به صورت کاملاً رایگان برگزار می‌شود.
رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان طبس بیان کرد: در تابستان امسال در مجموع تعداد 40 دوره به‌وسیله این کمیته برگزار شد و بیش از 350 نفر در این دوره‌ها شرکت کردند که این تعداد در مقایسه با 250 نفر شرکت‌کننده در دوره‌های آموزشی سال گذشته از 40 درصد افزایش برخوردار است.
وی یادآور شد: مجتمع فرهنگی و تربیتی حضرت مهدی (عج) طبس تحت نظارت کامل و وابسته به کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) این شهرستان است که فعالیت خود را از سال 1379 آغاز کرده و از سال 1387 به ساختمان جدیدالاحداث مربوطه منتقل شده است.
رفیعی افزود: این مجتمع علاوه بر دوره‌های آموزشی، اقدام به برگزاری مسابقات مختلف قرآنی، علمی و ورزشی، برگزاری مراسم در مناسبت‌ها و اعیاد ملی و مذهبی و همچنین انجام پژوهش‌های دینی، علمی و فرهنگی نیز می‌کند.
وی گفت: از جمله ویژه‌برنامه‌های مجتمع فرهنگی و تربیتی حضرت مهدی (عج) طبس در ایام ماه مبارک رمضان، برگزاری جلسات قرائت قرآن کریم، برگزاری جلسات آموزش مسائل دینی و اعتقادی و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر است.
رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان طبس با اشاره به اینکه ثبت نام در دوره‌های آموزشی مجتمع حضرت مهدی (عج) طبس برای عموم امکان‌پذیر است، ‌افزود: یکی از کمبودها و نیازهای مجتمع فرهنگی و تربیتی حضرت مهدی (عج) طبس یک سالن بزرگ و مجهز برای برگزاری برنامه‌ها و جشن‌های مختلف است که درخواست‌های لازم انجام شده و موضوع در حال پیگیری است.
مجتمع فرهنگی و تربیتی حضرت مهدی (عج) طبس دارای بخش‌های متعددی مانند کتابخانه، کارگاه کامپیوتر و IT، امکانات ورزشی و ... است که 6 نفر به‌عنوان پرسنل ثابت و 20 نفر به‌عنوان مربی به‌صورت پاره‌وقت در این مجتمع مشغول به کار هستند.
این مجتمع وابسته به کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان طبس است و با هزینه این کمیته اداره می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول