اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس ستاد دیه استان اردبیل:

465 زندانی جرائم غیرعمد در اردبیل وجود دارد

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد دیه استان اردبیل گفت: در حال حاضر 465 نفر زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان اردبیل وجود دارد.

465 زندانی جرائم غیرعمد در اردبیل وجود دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، طهور انزابی  پیش از ظهر امروز در مراسم جشن گلریزان ستاد دیه استان اردبیل در نگارخانه خطایی بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی اظهار داشت: برای آزادسازی این تعداد زندانی نیازمند و صاحب جرائم غیرعمد به 30 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار نیاز داریم و در کنار آن برای آزادی زندانیان نفقه و مهریه نیز به 20 هزار سکه بهار آزادی نیازمند هستیم.
وی تصریح کرد:‌ خیران استان اردبیل در جشن گلریزان 2 هزار و 500 میلیون ریال کمک کردند که این رقم در سال گذشته حدود 2 هزار میلیون ریال بوده است.
انزابی خاطر نشان کرد: در یک سال گذشته با کمک خیران و کمک‌های مادی آنها 150 نفر از زندانیان آبرومند و دارای جرائم غیرعمد در استان آزاد شده و به آغوش خانواده خود بازگشتند.
وی از همکاری خوب نهادهای دولتی و تشکل‌های مردم نهاد بر جمع‌آوری کمک و مساعدت برای آزادی زندانیان آبرومند اضافه کرد: این ستاد برای دعوت به حضور خیران و اقشار مختلف مردم برنامه‌هایی در دست اقدام دارد تا از این طریق بخشی از نیازمندی خود را در حوزه پرداختی‌ها تأمین کند.
انزابی ادامه داد:‌ مشارکت مردم در امر نیک و خداپسندانه کمک به زندانیان نیازمند و آبرومند یکی از زیبایی‌های ماه مبارک رمضان است که همه ساله با برگزاری جشن گلریزان این امر انجام می‌شود.
وی گفت:‌ آزادی این زندانیان می‌تواند در حل مشکلات بسیاری از این خانواده‌های بی‌سرپرست و فرزندان یتیم مؤثر باشد.
به گزارش فارس، رئیس دادگستری استان اردبیل نیز در این مراسم در سخنانی کوتاه افزود: 129 زندانی مهریه و نفقه در زندان‌های این استان چشم انتظار مساعدت و یاری خیران هستند.
غلامعلی رضایی مبلغ پرداختی به زندانیان نیازمند زندان‌های استان را توسط ستاد دیه در سال‌جاری 13 میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت:‌ هم اکنون بیش از 460 نفر به دلیل ناتوانی مالی در پرداخت دیه یا مهریه، ‌نفقه و بدهی در زندان‌های استان محبوس هستند که با مساعدت و همکاری انسان‌های خیرخواه می‌توان آنها را از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگرداند.
وی در پایان بهترین شکرگزاری در قبال نعمت مال و سلامتی را توجه به نیازمندان و فقرای جامعه اعلام کرد و گفت: مبادا در روز آخرت حسرت کمک به نیازمندان را بکشیم و یا از قافله انسان‌های خیرخواه به دور باشیم.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول