اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشجویی دانشکده صدا و سیمای قم خبر داد:

بررسی 350 ایده فیلم در دانشکده صدا و سیمای قم

خبرگزاری فارس: معاون دانشجویی دانشکده صدا و سیمای قم از بررسی 350 ایده فیلم و فیلم نامه در کارگاه‌های تولید این دانشکده خبر داد.

بررسی 350 ایده فیلم در دانشکده صدا و سیمای قم
سید ابوالقاسم صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با موثر دانستن برگزاری کارگاه‌های تولید فیلم در دانشکده صدا و سیمای قم بیان داشت: برای مهارت آموزی دانشجویان دانشکده صدا و سیما 24 کارگاه تولید فیلم در این دانشکده فعالیت می‌کنند.
وی اضافه کرد: این کارگاه‌ها به صورت دائمی از ابتدای شروع سال تحصیلی آغاز شده و به صورت دائم تا پایان تابستان ادامه دارد.
وی از استقبال گسترده دانشجویان از ایجاد این کارگاه‌ها خبر داد و گفت: 24 کارگاه تولیدی در دانشکده صدا و سیمای قم فعال هستند که به مهارت‌آموزی دانشجویان کمک شایانی می‌کنند.
معاون دانشجویی دانشکده صدا و سیمای قم ادامه داد: کارگاه‌های تولید فیلم با عناوین ایده تا فیلم‌نامه، ایده، ایده تا فیلم، کارگاه‌های فنی و... با حضور دانشجویان در این دانشکده برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: کارگاه‌های تولید فیلم در فصول مختلف سال با رویکردی خاص در عمل به کار خود ادامه داده که برهمین اساس در فصل تابستان در تلاش هستیم نسبت به برگزاری کارهای تولیدی دانشجویی اهتمام داشته باشیم.
صالحی زاده یادآور شد: در این کارگاه‌های تولیدی 15 اثر به مرحله تولید و350 ایده مورد بررسی قرار گرفته است.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول