اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور رفاه حال عزاداران در شب‌های قدر صورت می‌گیرد؛

فعالیت 280 دستگاه اتوبوس در چرخه حمل و نقل عمومی قم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی قم گفت: سازمان اتوبوسرانی قم با ارائه سرویس‌های روزانه و تقویت ناوگان حمل و نقل برای شب‌های برگزاری مراسم احیا تمهیدات لازم را به منظور رفاه حال عزاداران در نظر گرفته است.

فعالیت 280 دستگاه اتوبوس در چرخه حمل و نقل عمومی قم
داود اسفنجانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به فرارسیدن شب‌های قدر اظهار داشت: تمام خودروهای اتوبوسرانی اعم از دولتی و بخش خصوصی همگام با شب ‌زنده‌داران به وضعیت آماده‌باش درآمدند.
وی ادامه داد: از نیمه ماه مبارک رمضان و بر اساس نیاز، تمام کارکنان سازمان و شرکت‌های زیرپوشش به حالت آماده‌باش درآمده و مرخصی‌ها و ماموریت‌ها لغو شده است.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی قم با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان میزان درخواست مردم پایین است، تصریح کرد: به دلیل کمبود تقاضا خودروها در حال استراحت هستند و هنگام افطار به چرخه مسافربری باز می‌گردند.
اسفنجانیان افزود : تا ساعت 9 تمام دستگاه‌ها فعال بوده و از ساعت 9 تا 10 و30  اتوبوس‌ها به ترتیب با مسافر از خط فعالیت خارج می‌شوند.
وی گفت: سازمان با ارائه سرویس‌های روزانه و تقویت ناوگان با برقراری شیفت کشیک شبانه برای شب‌های برگزاری مراسم احیا تمهیدات لازم را به منظور رفاه حال شب زنده‌داران و عزاداران در نظر گرفته است.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی قم افزود: به منظور تسهیل در تردد اتوبوس‌های واحد و جابجایی روزه‌داران و مسافران مقرر شده سوختگیری خودروهایی که نیاز به سوخت دارند در روز قبل از مراسم به صورت ویژه انجام شود.
اسفنجانیان گفت: همچنین اتوبوس تعمیرگاه سیار سازمان نیز در سطح شهر مستقر  شده تا در صورت نیاز و خرابی هر یک از خودروهای زیر نظارت سازمان اعم از دولتی و بخش خصوصی هرچه سریعتر نسبت به راه‌اندازی آن اقدام شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر عدم استفاده شهروندان از خودروهای شخصی و استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: در این ایام سازمان اتوبوسرانی قم با استفاده از تمام ناوگان بخش دولتی و بخش خصوصی برنامه‌ریزی‌های لازم را به منظور انتقال عزاداران از تمام سطح شهر به سمت مکان‌های برگزاری مراسم انجام می‌دهد.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی قم تصریح کرد: بخش خصوصی با 220 دستگاه اتوبوس و سازمان اتوبوسرانی با 60 دستگاه خودرو در ایام شب‌های قدر به صورت فعال در چرخه حمل و نقل عمومی فعالیت می‌کنند.
وی خاطر نشان کرد: دو جایگاه سوخت شهرک پردیسان و پارکینگ حرم مطهر به صورت شبانه‌روزی در خدمت زائران است.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول