اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار فارس:

اطاعت از رهبری ویژگی بارز ارتش است

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: اطاعت از مقام معظم رهبری و حمایت مردمی به عنوان مهم‌ترین و بارزترین ویژگی ارتش جمهوری اسلامی است.

اطاعت از رهبری ویژگی بارز ارتش است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی استانداری استان فارس، حسین صادق عابدین در جلسه دیدار صمیمی با فرمانده ارشد نظامی در منطقه فارس، کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از فرماندهان یگان‌های زمینی، هوایی و زرهی و روسای عقیدتی سیاسی ارتش مستقر در منطقه، با اشاره به موقعیت استراتژیک و برجسته استان فارس در عرصه نظامی و امنیتی کشور اظهار داشت: صلابت و آمادگی نیروهای نظامی و ارتش جمهوری اسلامی عزت و سربلندی را برای ملت غیور ایران رقم زده و این دستاورد عظیم برای همیشه در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی به یادگار می‌ماند.
وی اطاعت از مقام معظم رهبری و حمایت و محبوبیت مردمی را از مهم‌ترین ویژگیهای ارتش جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: برخلاف سایر ارتش‌های جهان، ارتش جمهوری اسلامی با تبعیت از ولایت و حمایت مردمی به دستاوردهای ارزشمندی رسیده است.
رئیس شورای تامین استان فارس با بیان این که اطاعت از ولایت تاج افتخار نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران است؛ تصریح کرد: پس از دوران دفاع مقدس نیز حضور مقتدرانه ارتش و نیروهای مسلح مانع از خطور هرگونه تفکر تعرض و تجاوز به میهن اسلامی ما شد و بدون تردید امنیت و آرامش کنونی کشور ما مدیون پایمردیهای دیروز و رشادت‌های امروز ارتش و سایر قوای مسلح کشور است.
صادق عابدین افزایش بصیرت را از جمله نکات حائز اهمیت برای نیروهای نظامی دانست و گفت: شناخت و توانایی مبارزه با جنگ نرم، نتیجه افزایش بصیرت در میان نیروهای نظامی است.
وی همچنین خاطرنشان کرد: ملت سرفراز ایران هر روز شاهد پیشرفت و تعالی علمی و معنوی ارتش جمهوری اسلامی ایران و دیگر قوای مسلح کشور در کنار پیشرفت‌های نظامی و لجستیکی آنان است و این موهبتی بوده که در سایه ایمان الهی و اطاعت از ولایت و فرماندهی معظم کل قوا حاصل شده است.
در این دیدار هوشنگ حیدری فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه فارس و کهگیلویه و بویراحمد گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های نیروهای چندگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در منطقه را به اطلاع استاندار فارس رساند.
انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول