اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فریدونکنار خبر داد:

ساخت تندیس سردار بصیر در فریدونکنار

خبرگزاری فارس: شهردار فریدونکنار از ساخت تندیس سردار ملی شهید حاج حسین بصیر در این شهرستان خبر داد.

ساخت تندیس سردار بصیر در فریدونکنار
سید حسین رضوی‌نوا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: در راستای ارتقای فرهنگ به‌ویژه در حوزه عفاف و حجاب شهرداری و شورای اسلامی شهر فریدونکنار گام‌های مؤثری برداشته‌اند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به اهدای زمین 5 هزار متری برای ساخت کتابخانه استاندارد عمومی در شهرستان اشاره کرد.
وی خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی تلویزیون‌های بزرگ در پارک لاله زمینه ارائه عملکرد ادارات و نهادهای شهرستان فریدونکنار مهیا شده است.
شهردار فریدونکنار از تهیه و نصب تمثال سردار بصیر و نماینده فقید شهرستان فریدونکنار مرحوم محمد مجدآرا در ورودی‌های شهر توسط شهرداری خبر داد و تصریح کرد: استان مازندران را بیشتر افراد به نام حاج بصیر می‌شناسند، ولی تاکنون اقدامی برای ساخت تندیس این سردار و یا نامگذاری امکان عمومی در خور شأن او در فریدونکنار انجام نشده است.
رضوی‌نوا با تاکید بر لزوم گسترش فعالیت هیئت‌های مذهبی خواستار ترویج فرهنگ دفاع مقدس و دستاوردهای جمهوری اسلامی و انتقال آن به نسل جوان با محوریت فرهنگ بومی در منطقه شد.
شهردار فریدونکنار استفاده از مداحان و روحانیونی که در ایام دفاع مقدس حضور داشته‌اند در مراسم مختلف را مهم دانست و ادامه داد: روشنگری محوریت برنامه هفته دفاع قرار بگیرد و روایت عملیات بیت‌المقدس در فریدونکنار برای جوانان و نوجوانان نیز حائز اهمیت است.
وی با بیان اینکه شهدای ما انسان‌های طلایی بوده‌اند، اذعان داشت: تجلیل از همسران شهدا و آزادگان و فرماندهان دفاع مقدس به‌ همراه تقدیر از نخبگان این عرصه در برنامه‌های ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان فریدونکنار گنجانده شده است.
شهردار فریدونکنار همچنین خواستار ملبس بودن مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان به لباس‌های بسیج در طول هفته دفاع شد.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول