اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش بردخون مطرح کرد:

تحقق اهداف آموزش و پرورش با سعه صدر

خبرگزاری فارس: رئیس جدید اداره آموزش و پرورش بردخون گفت: اهداف بلند و متعالی آموزش و پرورش با سعه صدر و گذشت و کار مضاعف محقق می‌شود.

تحقق اهداف آموزش و پرورش با سعه صدر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین مصلحی‌پور صبح امروز  در جلسه تودیع  و معارفه رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون در  سالن اجتماعات شهید قایدی اظهار داشت: مشارکت عمومی، همدلی، تلاش و اعتقاد به هدف موجب پیشرفت می‌شود و مدیر اداره  به تنهایی قادر نیست موانع را برطرف کند و بر مشکلات غالب  شود و همه  کارکنان  یک  مجموعه  با ایده  مناسب  می‌توانند یاریگر او باشند.
وی ادامه داد: اهداف بلند و متعالی آموزش و پرورش  با سعه صدر و گذشت و کار مضاعف محقق  می‌شود و امیدواریم در سایه الطاف خداوند و با برنامه ریزی دقیق و چشم انداز مناسب  به  جایگاه واقعی  خود برسیم  و این  منطقه که مهد علم  و فرهنگ  است  زمینه  بهتری  برای  افتخار و درخشش  دارد.
وی افزود: تعلیم و تربیت دارای جایگاه ویژه‌ و ممتازی است به گونه‌ای که رهبر کبیر انقلاب فرمودند که تعلیم و تعلم، عبادت است.
رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون خاطر نشان کرد: مقوله آموزش و پرورش بسیار مهم و تعیین کننده است و نقش بسیار مهمی در کشور بر عهده دارد.
سرپرست سابق اداره آموزش و پرورش بردخون نیز از همکاری و همدلی همه فرهنگیان  و مردم و مسئولان در دو ماهه سرپرست خود تقدیر کرد و خواستار ادامه  همکاری  با رئیس جدید شد.
بهرام حسینی پناه افزود: بستر کار در این  منطقه  فراهم  است  و فرهنگیان  پیشروترین  افراد در مسیر نظام  مقدس اسلامی  هستند و همواره  در خط ولایت و انقلاب و نظام حرکت کرده‌اند و اطمینان داریم  با الهام از فرمایشات رهبر معظم انقلاب  به  سوی آینده  همراه  با خیر و برکت  به  پیش  می‌روند.
وی تصریح کرد: توسعه هر کشوری به دست معلمان آن است و در این خصوص معلمان وظیفه بسیار سنگین و خطیری را در تربیت نسل های آینده ساز کشور دارند.
سرپرست سابق آموزش و پرورش بردخون گفت: لازمه شغل معلمی اخلاص است و ایثارگری این قشر باید الگوی سایر اقشار قرارگیرد.
حسینی پناه اضافه کرد: آموزش و پرورش به عنوان بستر اصلی زمینه‌ ساز رشد و تعالی کشور است و باید توجه ویژه‌ای به این نهاد داشته باشیم.
حسینی‌پناه گفت:  قدر و قیمت انسان‌ها به اندازه علم آنان است و کمک به نهاد مقدس تعلیم و تربیت وظیفه همگان است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول