اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کرمان؛

کارگروه تدوین سند جامع پسماند تشکیل شد

خبرگزاری فارس: نخستین جلسه کارگروه تدوین سند جامع پسماند کرمان با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در کرمان برگزار شد.

کارگروه تدوین سند جامع پسماند تشکیل شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان، با توجه به اهمیت موضوع مدیریت پسماندهای استان کرمان و تشکیل کارگروه ملی سند جامع مدیریت پسماند کشوری، نخستین جلسه کارگروه تدوین سند جامع پسماند کرمان با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان کرمان برگزار شد.
در این جلسه با تشریح مسئولیت مدیریت‌های اجرایی در مورد انواع پسماندها در مورد معضلات و مشکلات مربوط به مدیریت پسماند بحث و تبادل نظر و بر همکاری و تعامل تمام دستگاه‌های اجرایی ذیربط در پیشبرد این امر مهم و تأثیرگذار تأکید شد.
بنابراین گزارش به استناد ماده 23 قانون مدیریت پسماند مصوب 83 که نظارت بر حسن اجرای قانون را بر عهده سازمان حفاظت محیط زیست گذاشته است، لذا اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان به عنوان دستگاه ناظر میزبان و دبیر این کارگروه است.
همچنین در این جلسه با تبادل آرا و ارائه پیشنهادات، الگوی طرح پیشنهادی مدیریت جامع پسماند ارائه و وظایف و جایگاه قانونی هر دستگاه مشخص و تبیین و بنا به مصوبه کارگروه مذکور مقرر شد، تمام دستگاه‌های ذیربط نسبت به تدوین عملیات‌های مرتبط و پیش‌بینی اعتبارات لازم در راستای قانون برنامه پنجم اقدامات لازم را به عمل آورند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول