اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

مرزبانان حافظان حیثیت ملت ایران هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: مرزبانان حافظان حیثیت و عزت ملت ایران هستند و با هوشیاری و آگاهی خود در حفاظت از مرزهای کشورمان ارزشمندترین عبادت‌ها و خدمت‌ها را انجام می‌دهند.

مرزبانان حافظان حیثیت ملت ایران هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از پاسگاه‌های مرزی خواجه‌بلاغی، صدآفرین و پلیس راه اردبیل ـ مغان اظهار داشت: امروز مرزبانان و نیروی انتظامی ما به عنوان چشم و چراغ این ملت اجازه کوچک‌ترین تعرض را به عوامل داخلی و خارجی نمی‌دهند چرا که دشمن با ترفندهای مختلف سعی می‌کند آبرو و اقتدار این ملت را دچار خدشه کند.
وی با یادآوری این‌که مرزبانی دارای ارزشمندترین شاخصه کار و فعالیت و خدمت به مردم و نظام اسلامی است، تصریح کرد: مرزبانان ما همیشه در عرصه دفاع از ارزش‌های دینی و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی پیشتاز بوده و صلابت و اقتدار خود را از عظمت این ملت دارند.
اکبری خاطرنشان کرد:‌ مرزبانان دوشادوش مرزنشینان وطن‌پرست در پاسداری از عزت و عظمت این ملت شبانه‌روز تلاش می‌کنند و در مقابله با تهدیدها و هجمه‌های بیگانگان از جان و دل مایه می‌گذارند.
فرماندار اردبیل اضافه کرد: در سال‌های اخیر با استقلال مرزبانی از فعالیت‌های زیرمجموعه نیروی انتظامی هم به جدیدترین تجهیزات و امکانات مجهز شده و هم با تکیه بر مرزبانان غیور و عزتمند خود تلاش کرده راه نفوذ دشمن را بگیرند.
وی در ادامه سخنان خود آمادگی، بصیرت و هوشیاری مرزبانان و فرزندان غیور نظامی و انتظامی این خطه را ستود و گفت:‌ تکیه بر این عوامل سبب ناامیدی و زبونی دشمن برای هرگونه تحرک و تعرض شده است.
اکبری شاخصه سلامت و صلابت یک جامعه را در داشتن امنیت و آرامش واقعی و مطلق اعلام کرد و اظهار داشت: امروز امنیتی که در نظام جمهوری اسلامی ایران مشاهده می‌کنیم در هیچ جای دنیا نظیر و نمونه آن را نداریم و باید حافظ چنین اصول و مبانی باشیم.
وی افزود: امنیت در طول مرزهای ملی نه تنها سبب تقویت و ارتقای شاخصه‌های زندگی آرام در مناطق مرزی می‌شود بلکه با مشارکت مسئولانه مرزنشینان به عنوان اصلی‌ترین منبع اطلاعاتی فضا را برای برخورد قاطع با متجاوزان سودجو می‌توانیم فراهم کنیم.
فرماندار اردبیل در ادامه سخنان خود به تلاش‌های دشمنان در مناطق مرزی برای ضربه زدن به نظام اسلامی به ویژه از طریق فرهنگی و پخش برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی آلوده اشاره کرد و ادامه داد: دشمن امروز تا لب مرز ما با امکانات و ابزار مدرن لشکرکشی کرده تا بتواند به خواسته و مقاصد خود دست یابد که در این زمینه باید خانواده‌ها، مسئولان و جوانان هوشیار باشند تا مبادا در دام دشمن گرفتار آییم.
به گزارش فارس،‌ در این بازدید فرماندار اردبیل با حضور بر سر مزار شهید حسنعلی صدآفرین که در جریان جنگ جهانی دوم و مقابله با لشکرکشی روسیه تا آخرین قطره خون به عنوان مرزبان صادق و مردمی از وطن خود دفاع کرده و در سوم شهریور 1320 به شهادت رسید حاضر شده و با قرائت فاتحه و صلوات یاد و خاطره او گرامی داشته شد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول