اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بهزیستی شهرستان زنجان:

حل مشکلات مسکن مددجویان اولویت بهزیستی است

خبرگزاری فارس: سرپرست بهزیستی شهرستان زنجان گفت: بهزیستی در بخشهای مختلف خدمات خوبی به مددجویان ارائه کرد، اما حل مشکل مسکن مددجویان باید در اولویت باشد.

حل مشکلات مسکن مددجویان اولویت بهزیستی است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان زنجان، نعمت ملکی در حاشیه طرح ضیافت مهر بهزیستی اظهار داشت: تاکنون از منزل نزدیک به 10 مددجو بازدید به عمل آمده که عمده مشکلات آنها نبود مسکن مناسب است.
وی افزود: اغلب مددجویان بهزیستی بیش از یک میلیون و 500 هزار ریال اجاره می‌دهند در صورتی که در خانه‌ای نامناسب زندگی می‌کنند، که توان پرداخت اجاره آن را هم ندارند.
سرپرست بهزیستی شهرستان زنجان با اشاره به حضور مدیران استانی در طرح ضیافت مهر و در خانه مددجویان ابراز داشت: در نخستین بازدید در ماه مبارک رمضان مدیرکل امور بانوان استانداری میهمان مددجوی اعصاب و روان شد، که مسکن مناسب نداشت.
وی اظهار داشت: تأمین مسکن مددجویان، کمک هزینه درمان، ودیعه مسکن و تأمین جهیزیه از عمده مشکلاتی است، که در این دیدارهای شبانه عنوان می‌شود.
ملکی مدیرکل امور بانوان استانداری، مدیرکل تربیت‌بدنی، مدیرعامل شرکت پارس سوئیچ، مدیرکل تأمین اجتماعی، رئیس کل دادگستری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و یکی از خیرین به نام زنجانی را از میهمانان طرح ضیافت مهر در ماه مبارک رمضان امسال برشمرد.
وی در پایان از استقبال مدیران از بازدیدهای شبانه و اجرای طرح ضیافت مهر و رفع مشکل مددجویان توسط همه ارگان‌ها و دستگاههای دولتی تقدیر کرد.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول