اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فاطمه آجرلو تشریح کرد:

دلایل هراس غربی‌ها از روز جهانی قدس

خبرگزاری فارس: نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: غربی‌ها از حضور گسترده مسلمانان در روز قدس هراس دارند و علت آن‌هم نمایش پرشکوه اتحاد امت اسلامی است.

دلایل هراس غربی‌ها از روز جهانی قدس
فاطمه آجرلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و پس از ایشان رهبری عظیم‌الشان انقلاب همواره بر یک نکته مهم پافشاری کرده و می‌کنند و آنهم اتحاد امت اسلامی است.
وی افزود: اگر دشمنی غربی‌ها با انقلاب و ملت ایران را ریشه‌یابی کنیم، یکی از مهم‌ترین دلایل این دشمنی و بدخواهی، تلاش جمهوری اسلامی برای متحد کردن مسلمانان است.
این مسئول خاطرنشان کرد: علت دشمنی استکبار جهانی با ایران اسلامی نیز شفاف و معلوم است، چراکه اگر مسلمانان با هم متحد و هم پیمان باشند، توطئه‌ها و دسیسه‌های غرب در ممالک اسلامی اجرایی نخواهد شد.
آجرلو با بیان اینکه یکی از مهمترین دستاوردهای جمهوری اسلامی پایه‌ریزی راهپیمایی پرغرور و میلیونی روز جهانی قدس است، گفت: در حالی که سران کشورهای استکباری با بهره‌گیری از سلطه رسانه‌ای خود می‌خواهند افکار عمومی جهان را از جنایات رژیم سفاک صهیونیستی منحرف سازند، روز جهانی قدس نقشه شوم آنها را هر ساله خنثی می‌کند.
وی در پاسخ به این سوال که برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس چه تاثیری در آزادسازی فلسطین اشغالی دارد؟ گفت: با تحلیل وقایع خاورمیانه به این نتیجه می‌رسیم که مهم‌ترین هدف آمریکا در این منطقه ایجاد امنیت برای رژیم صهیونیستی است.
نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آنها به دنبال این هستند که با زورگویی، ظلم به کشورهای اسلامی و بالاخره منحرف کردن ذهن جوانان اهداف شوم و پلید خود را در سرزمین‌های اشغالی دنبال کنند و تا زمانی که جهانیان بدانند در فلسطین چه می‌گذرد، این اهداف محقق نخواهد شد.
آجرلو با بیان اینکه روز جهانی قدس یک راهپیمایی ساده و نمادین نیست، تاکید کرد: بنابراین حضور گسترده ملت‌های مختلف از قومیت‌ها و مذاهب متعدد در راهپیمایی روز جهانی قدس، کمترین دستاوردی که دارد، ایجاد مانع در راه افزایش فشارهای ظالمانه به مردم مظلوم فلسطین است.
وی در پایان اظهار داشت: همانگونه که رهبری عظیم‌الشان انقلاب تاکید فرمودند، تا زمانی که امت اسلامی با هم متحد باشند، کشورهای غربی به اهداف شوم خود دست پیدا نمی‌کنند و ما باید تلاش کنیم که این اتحاد و همدلی را در میان تمامی مسلمانان ایجاد کنیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول