اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

به مناسبت ماه رمضان انجام شد؛

بهره برداری از پنجمین جایگاه سی‌ان‌جی در قروه

خبرگزاری فارس: به مناسبت ماه مبارک رمضان جایگاه سی‌ان‌جی فرهادی شهرستان قروه در مراسمی با حضور مسولان شهرستان و مدیران پخش منطقه کردستان به بهره‌برداری رسید.

بهره برداری از پنجمین جایگاه سی‌ان‌جی در قروه
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان صبح امروز در حاشیه افتتاح این جایگاه اظهار داشت: با افتتاح این جایگاه در شهرستان قروه، شمار جایگاه‌های در استان کردستان به 40 باب رسید.
فریدون یاسمی افزود: این جایگاه با یک دستگاه کمپرسور به ظرفیت یک هزار مترمکعب در ساعت و تعداد سه دیسپنسر (شش نازل)، قابلیت تزریق سوخت 34 هزار مترمکعب را به صورت روزانه دارد.
وی خاطرنشان کرد: این جایگاه در زمینی به مساحت یک‌هزار و 200 متر مربع احداث و توانایی ارائه سوخت به 110  خودرو را در ساعت دارا است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به اهمیت راه‌اندازی این جایگاه در قروه بیان داشت: با راه‌اندازی این جایگاه، زمینه اشتغالزایی برای هفت نفر فراهم شده است.
یاسمی خدمت‌رسانی‌ به مردم شریف استان کردستان را از اولویت‌های کاری این شرکت ذکر کرد و بیان داشت: این شرکت برای رفاه و آسایش هرچه بیشتر مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
وی در سخنان خود اضافه کرد: در ماه گذشته نیز این شرکت موفق به راه‌اندازی دو باب جایگاه سی.ان.جی در شهرستان سنندج شد که هر کدام در زمینی به مساحت یک‌هزار و 300 متر مربع با ظرفیت یک‌هزار و 500 مترمکعب در ساعت و دارا بودن شش دیسپنسر دو نازله (12 نازل) توانایی ارائه سوخت به 260 دستگاه خودرو را در ساعت دارا است.
وی در پایان تصریح کرد: توسعه جایگاه‌های سی.‌ان‌.جی در راستای بهینه‌سازی مصرف سوخت و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان  است که با توجه به اقدامات صورت گرفته توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان و جلب نظر سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هم‌اکنون 14 باب جایگاه سی‌ان‌جی در سطح استان در دست ساخت قرار دارد که تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول