اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال صبای قم:

برابر شاهین بوشهر هم پیروز می‌شویم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: با انگیزه و توان بسیار بالای بازیکنان تیم صبا دیدار حساس با شاهین بوشهر را نیز به سود خود به پایان خواهیم رساند.

برابر شاهین بوشهر هم پیروز می‌شویم
عبدالله ویسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ابراز داشت: تردیدی ندارم که مسابقه هفته پنجم با شاهین بوشهر بسیار حساس است، اما تلاش می‌کنیم این حساسیت را با بازی سنجیده و خوب و با انگیزه بالای بازیکنان به سود خود به پایان برسانیم.
وی خاطرنشان کرد: در این دیدار هم مثل دو بازی خارج از خانه قبل در لیگ یازدهم، با تمام توان و به دنبال کسب حداکثر امتیاز به میدان می‌وریم تا با تکیه بر انگیزه بازیکنان خود برای ارائه بازی خوب و کسب سه امتیاز مسابقه تلاش کنیم.
سرمربی تیم فوتبال صبای قم اظهار داشت: صبای قم در حال حاضر 10 امتیازی است و شاهین بوشهر پنج امتیاز دارد، بنابراین با علم به این موضوع می‌دانم که به هیچ عنوان این اختلاف امتیاز دلیلی بر اینکه شاهین بوشهر را دست کم بگیریم، نیست و باید با تمام توان به میدان برویم.
وی ادامه داد: حضور مربی با دانشی همچون حمید درخشان بر روی نیمکت تیم فوتبال شاهین بوشهر دلیل محکمی است که در هفته پنجم نیز بازی را کاملا جدی گرفته و با تمام توان وارد زمین مسابقه شویم و از همان ابتدا برای رسیدن به گل تلاش زیادی انجام دهیم.
ویسی تاکید کرد: تیم فوتبال شاهین بوشهر شرایط حساسی در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تا پایان هفته چهارم دارد و برای بهبود جایگاه خود در جدول رده‌بندی تلاش می‌کند، ضمن اینکه تیم ما هم هنوز در امنیت کامل نیست و باید برای بهبود موقعیت خود در جدول لیگ رقابت کند.
وی خاطرنشان کرد: تیم فوتبال شاهین بوشهر در بازی‌های قبل نشان داده که تیم پرنوسانی است، زیرا آنها گاهی نتایج خوبی مانند دیدار با پرسپولیس تهران کسب می‌کنند و در دیدار با تیم‌ تراکتور سازی و ملوان هم به سختی تن به شکست و تساوی داده‌اند، بنابراین نباید این تیم را ضعیف برشمرد.
سرمربی تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: با دقت بازی‌های تیم فوتبال شاهین بوشهر به خصوص‌ آخرین دیدار آنها در هفته چهارم با تیم ملوان انزلی را زیر نظر خواهم گرفت تا به خوبی از وضعیت این تیم از نظر فنی و تاکتیکی آگاهی یابم.
وی بیان داشت: صبای قم در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر جام خلیج فارس، بازی‌ بسیار سنگینی را مقابل تیم‌ سایپا البرز برگزار کرد، اما این بازی‌ با اینکه سبب فشار زیادی به بازیکنان ما شد از سوی دیگر برای محک بازیکنان ما در شرایط سخت نیز مفید بود.
خاطرنشان می‌شود: تیم فوتبال صبای قم در حال حاضر با کسب 10 امتیاز از چهار بازی قبلی خود بالاتر از تیم فوتبال استقلال تهران در صدر جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارد و روز چهارشنبه دوم شهریور ماه در بوشهر با شاهین بوشهر دیدار می‌کند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول