اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دارایی آذربایجان غربی اعلام کرد:

گازکشی به 7 شهرک صنعتی آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان امور اقصادی و دارایی آذربایجان غربی گفت: گازرسانی به هفت شهرک صنعتی آذربایجان غربی به منظور اجرای هر چه بهتر هدفمندسازی یارانه‌ها صورت می‌گیرد.

گازکشی به 7 شهرک صنعتی آذربایجان غربی
حسین دبیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: یکی از برکات اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها به‌ویژه در استان آذربایجان غربی گازکشی به واحدهای صنعتی استان است چرا که پس از اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها لزوم جایگزین کردن گاز طبیعی به جای سوخت‌های فسیلی و کاهش قیمت تمام شده بیش از پیش احساس می‌شود.
وی تصریح کرد: در این راستا با توجه به برنامه‌های زمان‌بندی شده و هماهنگی این سازمان با شرکت گاز در صورت تامین اعتبار گازکشی بخش عظیمی از واحدهای صنعتی حساس استان به شبکه گاز سراسری می‌پیوندد.
این مسئول افزود: در زمینه گازکشی و به منظور دسترسی واحدهای صنعتی استان به سوخت ارزان و مناسب کل مراحل گازکشی به هفت شهرک صنعتی استان حداکثر تا پایان مهر ماه به اتمام می‌رسد.
دبیری خاطرنشان کرد: پروژه گازکشی به مجتمع‌های آجری مناطق چهارگانه ارومیه در مرحله طراحی توسط شرکت گاز قرار گرفته است.
وی با اشاره به گازکشی به کارخانه‌ها گفت: مراحل گازکشی به کارخانه‌های پتروشیمی و سیمان ارومیه به اتمام رسیده است.
این مسئول ادامه داد: اجرای عملیات اتصال به شبکه گاز سراسری براساس ضوابط و استانداردهای شرکت گاز به واحدهای صنعتی واگذار می‌شود در این صورت هزینه اجرا که توسط واحد صنعتی پرداخت می‌شود با هزینه انشعاب گاز بها یا گازبها تهاتر می‌شود.
دبیری گفت: در ارتباط با روند مصرفی سوخت‌های مایع در واحدهای صنعتی استان با بررسی‌های انجام شده مشخص شد اغلب واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها به دلیل اتصال به شبکه گاز سراسری سوخت مصرفی خود را از سوخت‌های مایع از جمله نفت و نفت کوره به گاز طبیعی تبدیل می‌کند که این امر اتفاقی مطلوب است چرا که این تبدیل وضعیت سوخت سیر صعودی به خود گرفته است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول