اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر خبر داد:

افزایش 58 درصدی مراجعه‌کنندگان به بهداری نفت بوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر از افزایش 58 درصدی مراجعه‌کنندگان به بهداری نفت استان بوشهر خبر داد.

افزایش 58 درصدی مراجعه‌کنندگان به بهداری نفت بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مهرداد حسین‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بهداشت و درمان صنعت نفت در چند سال گذشته خدمات خوب و مناسبی به مردم بومی استان و کارکنان صنعت نفت ارائه کرده و کیفیت خدمات‌رسانی روز به روز بیشتر شده است.
وی افزود: تجهیز و تکمیل تمام مراکز بهداشتی و درمانی صنعت نفت در استان با شتاب قابل‌قبولی در حال انجام است و بحمدالله نتایج خوبی هم گرفته شده است.
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر از بهره‌برداری از 6 طرح درمانی بزرگ در پارس جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: اجرای چهار مرکز درمانی در فازهای 15، 16، 17 و 18، راه‌اندازی و تجهیز یک مرکز درمانی در پارس کنگان (پارس 2) و تجهیز و تکمیل کلینیک تخصصی بیمارستان توحید جم از جمله این طرح‌ها هستند که در سال جاری انجام می‌شوند.
حسین‌زاده تصریح کرد: همگرایی خوبی بین مدیران عامل شرکت‌های نفت، گاز و پارس جنوبی برای ارتقای سطح کیفی بهداشت و درمان در حوزه عملیاتی پارس جنوبی، پارس کنگان و منطقه جم ایجاد شده و خوشبختانه شاهد بهبود و توسعه فضاهای درمانی در سطح منطقه ویژه پارس هستیم.
وی با اشاره به افزایش میزان مراجعه بیماران به مراکز درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر اضافه کرد: به دلیل بهبود وضعیت درمانی و توسعه فضای بهداشتی مراکز موجود در منطقه ویژه و شهرستان جم، میزان مراجعه کارکنان و شهروندان محیط‌های پیرامونی افزایش یافته است.
حسین‌زاده از افزایش 58 درصدی مراجعه‌کنندگان به بهداری نفت استان بوشهر خبر داد و بیان داشت: در سال 89، بیش از 672 هزار نفر به واحدهای درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر مراجعه کردند که این میزان در سه ماه نخست سال جاری بیش از 212 هزار نفر بوده است که در قیاس با مدت مشابه در سال گذشته، 58 درصد افزایش نشان می‌دهد.
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با اشاره به وضعیت واحدهای درمانی موجود در پارس جنوبی و شهرستان جم، گفت: در حال حاضر با داشتن یک بیمارستان 64 تختخوابی و 34 مرکز درمانی، 20 هزار نفر از کارکنان وزرات نفت و خانواده‌های آنان و 120 هزار نفر از ساکنان محیط‌های پیرامون مناطق جم و عسلویه از خدمات بهداشت و درمان موجود در این مدیریت استفاده می‌کنند.
وی خواستار افزایش سرانه درمانی برای کارکنان شاغل در شرکت‌ها و فازهای مستقر در پارس جنوبی شد و تصریح کرد: در صورت افزایش سرانه درمانی کارکنان شاغل در شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه پارس، کیفیت شغلی و میزان نگهداشت نیروی انسانی بهبود می‌یابد.
حسین‌زاده افزود: در سال جهاد اقتصادی باید کیفیت کار مراکز درمانی صنعت نفت بهبود یابد تا بتوانیم در افزایش بهره‌وری و شکوفایی اقتصادی موفق شویم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول