اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 3 ماه نخست امسال؛

هزینه‌های دولت بیانگر احتمال کسری بودجه نیست

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: روند صعودی درآمدهای نفتی و تحقق درآمدها و هزینه‌های دولت در سه ماه گذشته بیانگر احتمال کسری بودجه در پایان سال نیست.

هزینه‌های دولت بیانگر احتمال کسری بودجه نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کلیبر و هوراند در مجلس شورای اسلامی، ارسلان فتحی‌پور با تاکید بر اینکه تمام ارقام مندرج در قانون بودجه 1390 جنبه پیش‌بینی دارد، اظهار داشت: در صورت عدم تحقق هر یک از آنها ممکن است مازاد و یا کسری بودجه ایجاد شود که در تنظیم مقررات مالی دولت، راهکارهای مناسبی برای هرکدام پیش‌بینی شده است.
وی افزود: در زمان بررسی بودجه در مجلس تذکرات لازم در خصوص درج درآمدهایی در بودجه که احتمال تحقق آنها بالا است به دولت داده شد و روند صعودی درآمدهای نفتی و تحقق درآمدها و هزینه‌های دولت در سه ماه گذشته بیانگر احتمال کسری بودجه در پایان سال نیست.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موضوع بودجه توسط کمیسیون اقتصادی ماهانه رصد می‌شود و در صورت بروز هر گونه انحراف اقدامات مورد نیاز انجام خواهد شد.
نماینده مردم کلیبر و هوراند در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به نامگذاری سال 1390 به‌عنوان سال جهاد اقتصادی از جانب مقام معظم رهبری، اظهار داشت: این نامگذاری به معنای عدم رضایت ایشان از وضعیت فعلی اقتصاد کشور، عدم کفایت رویه در پیش گرفته شده توسط سیاست‌گذاران و اهمیت و اولویت بخش اقتصاد در میان سایر فعالیت‌ها است.
عضو کمیسیون جهاد اقتصادی مجلس هشتم تصریح کرد: جهاد اقتصادی در مقام اجرا به معنای هر حرکت اصلاحی و اقدامی است که در مقابل آن از طرف برخی گروه‌های داخلی یا خارجی مقاومت صورت می‌گیرد و نیاز به حرکتی جهادگونه دارد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ‌شورای اسلامی با بیان اینکه برای حرکت در راستای تحقق خواست رهبری در ‌سال جهاد اقتصادی‌ لزوما نباید به دنبال محورهای جدید بود، اظهار داشت: بخشی از بیانات ایشان ناظر بر بازنگری در اولویت‌ها، شناخت ضرورت‌ها و تغییر نوع حرکت است.
وی ادامه داد: این بدان معنی است که صفت و ویژگی اقدامات مسئولان نباید همانند گذشته باشد و باید با صفت جهاد اجین شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول