اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شرق استان تهران خبر داد:

اجرای طرح مقابله با شبیخون فرهنگی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شرق استان تهران از اجرای نخستین مرحله طرح مقابله با شبیخون فرهنگی در شرق استان تهران خبر داد.

اجرای طرح مقابله با شبیخون فرهنگی
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سیروس فتحی امروز در حاشیه نماز جمعه ورامین در پاسخ به جمعی از خبرنگاران ورامین از اجرای نخستین مرحله طرح مقابله با شبیخون فرهنگی خبر داد و گفت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان‌های شرق استان تهران در این مرحله با دارندگان تجهیزات گیرنده ماهواره به شدت برخورد می‌کنند.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود:  مدگرایی یکی از بزرگ‌ترین معضلاتی است که نتیجه گسترش فرهنگ استفاده از رسانه‌های غربی همچون ماهواره است و والدین باید با تشویق به موقع رفتارهای مثبت فرزندان خود، عزت نفس را در آنها تقویت کرده و نیروهای بالقوه جوانان را برای برنامه‌های جذاب فرهنگی، ورزشی و هنری هدایت کنند.
وی در ادامه با اشاره به اجرای موفقیت آمیز مرحله نخست این طرح عنوان کرد: عزم جدی پلیس برای مقابله با استفاده کنندگان از ماهواره همچنان ادامه دارد و با قاطعیت و برابر قانون با هرگونه ناهنجاری اجتماعی و اخلاقی در سطح شهرستانهای شرق استان تهران به شدت برخورد می‌شود.
فتحی با اشاره به آمار اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای این طرح افزود: در راستای اجرای طرح مقابله با شبیخون فرهنگی 2 هزار و ۵۶۹ قلم تجهیزات گیرنده ماهواره کشف و هفت نفر نصاب و فروشنده در این ارتباط دستگیر شدند و مرحله نخست طرح شناسایی و برخورد با دارندگان تجهیزات ماهواره، با همکاری بسیج تمام نیروها و امکانات در نقاط مختلف شناسایی شده به اجرا درآمد.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران خاطرنشان کرد: ماموران نیروی انتظامی پس از شناسایی محل‌های استفاده از این تجهیزات وارد عمل شده و تعداد زیادی تجهیزات گیرنده ماهواره شامل یک‌هزار و ۲۰۸ دیش، یک‌هزار و ۳۴۹ دستگاه ال‌ان‌بی، ۱۲ دستگاه رسیور و ۱۲۲ عدد قطعه مختلف تجهیزات ماهواره را جمع‌آوری کردند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول