اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی بناب خبر داد:

دستگیری جاعلان بیمه‌نامه شخص ثالث خودرو در بناب

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی بناب از دستگیری جاعلان بیمه‌نامه شخص ثالث خودرو در شهرستان بناب خبر داد.

دستگیری جاعلان بیمه‌نامه شخص ثالث خودرو در بناب
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از پایگاه ‌اطلاع‌رسانی پلیس آذربایجان ‌شرقی، عیسی هاتفی افزود: در پی اطلاع از منابع و مخبران مبنی بر اینکه اشخاصی با ارائه بیمه‌نامه جعلی شخص ثالث برای رانندگانی که دارای جریمه سنگین بیمه‌نامه خودرو هستند، بیمه‌نامه اصلی را از نمایندگی‌های بیمه در سطح شهرستان بناب اخذ می‌کنند، کار بررسی در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: پس از اینکه موضوع در دستور کار قرار گرفت، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با حضور در یکی از نمایندگی‌های بیمه در شهرستان و مراقبت پلیسی، موفق به شناسایی و دستگیری یکی از جاعلان شد.
به گفته وی متهم دستگیر شده دو نفر دیگر از هم‌دستان خود را در تحقیقات معرفی کرد که با شگردهای پلیسی دو نفر مذکور از شهرستان‌های «میاندوآب» و « سقز» به شهرستان بناب هدایت و دستگیر شدند.
هاتفی افزود: در بازرسی بدنی از آنان تعداد چهار بیمه‌نامه جعلی دیگر نیز به دست آمد و متهمان اعتراف کردند رانندگانی که فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث خودرو بوده و به همین سبب مشمول پرداخت جرایم سنگین بیمه‌ای می‌شدند، با جاعلان توافق کرده و در ازای پرداخت قسمتی از جریمه، آنان نیز اقدام به جعل بیمه‌نامه جعلی برای خودروهای متقاضیان می‌کرده‌اند و با ارائه آن به نمایندگی بیمه در شهرستان‌ها، بیمه‌نامه اصلی را اخذ و تحویل متقاضی می‌دادند.
فرمانده نیروی انتظامی بناب تصریح کرد: افراد دستگیر شده تاکنون با مراجعه به هشت نمایندگی از 21 بیمه‌نامه جعلی اقدام به اخذ بیمه‌نامه اصلی کرده‌اند و در این خصوص سه نفر متهم دستگیر و بعد از تشکیل پرونده توسط مقامات قضایی روانه زندان شدند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول