اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون کارآفرینان برتر خراسان رضوی:

نظام کارآفرینی از مهم‌ترین بخش‌های اقتصادی است

خبرگزاری فارس: رئیس کانون کارآفرینان برتر خراسان رضوی گفت: نظام کارآفرینی یکی از مهم‌ترین بخش‌های اقتصادی در کشور است.

نظام کارآفرینی از مهم‌ترین بخش‌های اقتصادی است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین قنبری عصر امروز در جلسه کانون کارآفرینان برتر خراسان رضوی در محل استانداری این استان اظهار داشت: در همین راستا باید نگاهی ویژه نسبت به این بخش بسیار مهم داشته باشیم.
وی با بیان اینکه باید به هسته‌های کار آفرینی در کشور ایمان و عقیده داشت، اظهار داشت: در غیر اینصورت با مشکلات جدی مواجه می‌شویم.
رئیس کانون انجمن‌های صنفی و کارفرمایی تولیدکنندگان صنعتی و معدنی خراسان رضوی از برخی از مسئولان بخش‌های خصوصی و کارآفرینی گلایه کرد و متذکر شد: در بسیاری از مواقع برخی افراد صاحب‌نظر برای بررسی و آسیب‌شناسی‌های لازم وارد عمل نمی‌شوند که همین امر سبب مشکلات زیادی در این‌ خصوص می‌شود.
وی تصریح کرد: همچنین این افراد در بسیاری از مواقع از وجود چنین شرایطی ناراضی نیز هستند.
قنبری با بیان اینکه هم‌اکنون نگرش‌ها نسبت به افراد سرمایه‌گذار در کشور تغییر پیدا کرده است، توضیح داد: در سال‌های اولیه انقلاب سرمایه‌دار را به عنوان یک زالو معرفی می‌کردند.
وی بیان داشت: با این حال هم‌اکنون این دید به کلی تغییر یافته و برای بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران ارزش جدی قائل می‌شوند.
عضو کانون عالی انجمن‌های صنفی و کارفرمایی تولیدکنندگان صنعتی و معدنی کشور اعلام کرد: همچنین در حال حاضر سرمایه‌گذاران در بسیاری از جلسات با حضور مسئولان دولتی دعوت می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: همین توجه به سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی نوید کارهای خوب در این زمینه را در سال‌های آتی می‌دهد.
قنبری با تاکید بر این مطلب که به اشتباه در تشکل های بخش دولتی و خصوصی جایگاه دبیر و رئیس مطرح می‌شود، بیان کرد: در یک تشکل بیشترین کار و هماهنگی مربوط به دبیر است.
وی کانون کارآفرینان برتر خراسان رضوی را مکانی بسیار خوب برای بررسی مسائل مربوط به کارآفرینی و اشتغال پایدار دانست و عنوان کرد: باید در ارتباط با کاری که انجام می‌شود، اعتقاد و ایمان لازم وجود داشته باشد.
دبیر انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی ابراز امیدواری کرد: با حمایت‌های دولت و بخش خصوصی این نهاد نوبنیان راه کار های اساسی را برای برون‌رفت از مشکلات فضای کسب و کار و تولید تدوین کند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول