اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار خراسان رضوی؛

نخستین سالگرد شهید حسین غفاری برگزار شد

خبرگزاری فارس: مراسم نخستین سالگرد شهید حسین غفاری با حضور استاندار خراسان رضوی برگزار شد.

نخستین سالگرد شهید حسین غفاری برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمود صلاحی که در مراسم نخستین سالگرد شهید حسین غفاری فرزند معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان رضوی شرکت کرده بود، ضمن گرامیداشت یاد و نام این شهید و تمام شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: پیام خون شهیدان حفظ اسلام، انقلاب، ولایت فقیه، ارزش های دینی، اتحاد و همبستگی و بصیرت است.
وی افزود: بقا و دوام انقلاب اسلامی ایران مرهون خون 230 هزار شهیدی است که 70 هزار شهید آن در جریان انقلاب اسلامی و 160 هزار نفر آن در دوران دفاع مقدس جان خود را فدا کرده‌اند.
استاندار خراسان رضوی، انقلاب اسلامی را نشات گرفته از قیام امام حسین(ع) و کربلا دانست و افزود: برای اینکه کمتر مدیون خون شهدا باشیم، باید بصیرت خود و تمام احاد جامعه را افزایش داده و در خط امام و رهبری گام برداریم و از آرمان‌های آنان تبعیت کنیم.
صلاحی تصریح کرد: عمود خیمه نظام اسلامی، ولی فقیه است که مصداق عینی آن در این زمان مقام معظم رهبری است و وظیفه همه ما امروز تبعیت از فرامین و منویات ایشان است.
وی تصریح کرد: امروز دشمن تمام توان خود را صرف کرده که این جایگاه را خدشه‌دار کند و مردم را نسبت به ولایت فقیه، بی‌تفاوت کند در حالی که همراهی و عمق بصیرت مردم همچون گذشته توطئه های آنان را خنثی کرده است.
صلاحی در ادامه با اشاره به خیزش‌های اسلامی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا اظهار داشت: تمام این جنبشهای اسلامی که باعث شده حامیان رژیم صهیونیستی و امریکا به دشمنان آنان تبدیل شود، الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران است و این مهم به دست نیامده مگر به برکت خون شهیدان و از خود گذشتگی ملت ایران که همواره پشتیبان نظام و رهبری بوده‌اند.
صلاحی در پایان به همه مسئولان دستگاه های اجرایی توصیه کرد که از فرصت خدمتگذاری به مردم و ارتقای رضایتمندی آنها استفاده کنند چرا که هیچ عبادتی بعد از فرایض واجب بالاتر از خدمت به مردم نیست. 
این مراسم، با حضور اقشار مختلف مردم  استان، مدیران دستگاه‌های اجرایی، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در مسجد امام خمینی(ره) مشهد برگزار شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول