اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

عمق انقلاب اسلامی نابودی استکبار است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: عمق انقلاب اسلامی نابودی استکبار جهانی و آمریکاست.

عمق انقلاب اسلامی نابودی استکبار است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافت با اشاره به اهمیت ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر اظهار داشت: حرمت ماه مبارک رمضان به روزه است و وظیفه شخص سالم روزه‌داری، بیداری بخشی از شب و پرداختن به عبادت خدا است.
وی با استناد به فرمایش پیامبر اعظم (ع) تصریح کرد: اگر کسی در ماه مبارک روزه بگیرد، مراقبت بر نمازهای جماعت و نماز شب داشته باشد، انفاق کند و با خانواده خود خوش خلق باشد، خداوند جایزه‌ای بسیار گرانبها به این شخص می‌دهد.
ابراهیمی گفت: امتیازهای شب قدر نزول قرآن، تعیین سرنوشت، بالاتر بودن ارزش این شب از یک‌هزار ماه و آمیخته بودن این شب با نام مبارک مولای متقیان امیرالمومنین علی‌بن ‌ابیطالب (ع) است.
وی احیا و شب زنده‌داری و دعا برای فرج آقا امام زمان (عج) را از برنامه‌‌های این شب دانست و ابراز داشت: دعای فرج در واقع دعا برای خود انسان است. 
ابراهیمی تصریح کرد: حتی توصیه شده افرادی که به دلایل شرعی روزه بر آنها واجب نیست، سحری بخورند، افطار کنند و در طول روز هم کمی غذا بخورند.
وی گفت: دعا و استغفار، انفاق فی‌سبیل‌الله، بخشش و گذشت، صله ارحام و ترحم به زیر دست به ویژه فرزند و خانواده در این ماه تأکید فراوان شده است.
امام جمعه بافت با اشاره به آیه قرآنی خاطرنشان کرد: جامعه با کفر باقی می‌ماند، اما با ظلم نمی‌ماند.
وی استکبار جهانی و در راس آن امریکا، صهیونیست‌ها و انگلیس را منشأ ظلم در عالم دانست و بیان داشت: مؤید این حرف جنایت‌ها و ترورهای آنان در کشورمان مانند جنگ تحمیلی، ترور شخصیت‌های والای نظام، جنایت در فلسطین و دیگر نقاط دنیاست.
ابراهیمی با استناد به کلام مقام معظم رهبری گفت: عمق انقلاب اسلامی نابودی استکبار جهانی و امریکاست.
وی آغاز هفته دولت و شهادت شهید رجایی و باهنر را گرامی و بیان داشت: ثمره عمق حرکت ملت ایران بیداری اسلامی در کشورهای همسایه و صدور انقلاب اسلامی به قلب اروپا است.
وی عوامل بیداری مردم اروپا را بیدار شدن وجدان جهانی، بحران عظیم مالی و اقتصادی اروپا، ظلم علیه ملت‌های خود و خلا معنویت و روحانیت خرافی کلیسا دانست.
خطیب جمعه بافت افزود: مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان به نکاتی مانند تحلیل تثبیت انقلاب اسلامی، توجه به دانشجویان به عنوان بازوهای انقلاب اسلامی و توجه به جبهه متحد دشمن علیه انقلاب اسلامی، تلاش برای تداوم و حفظ انقلاب اسلامی، تقویت روحیه اندیشیدن، انتخاب کردن و اهمیت مطالعه تاریخ و ایستادگی در مقابل تهاجم آشکار و پنهان دشمن اشاره کردند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول