اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیرجان:

امریکا قدرت خود را از دست داده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیرجان گفت: هیچ منطقه و ملتی پذیرای آمریکا و رژیم صهیونیستی نیست، دنیا می‌داند که استکبار و آمریکا قدرت خود را از دست داده است.

امریکا قدرت خود را از دست داده است
به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سید ‌محمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سیرجان به تاریخ زندگانی امام علی (ع) از دوران هجرت تا جانشینی پیامبر (ص) پرداخت و اظهار داشت: شخصیت امام علی (ع) آن قدر برای تداوم اسلام پس از پیامبر (ص) اهمیت داشت که دشمنان ایشان بار‌ها گفتند، «اگر علی (ع) نبود، ما هلاک می‌شدیم».
وی عدالت علی (ع)‌ را از شاخصه‌های حکومت ایشان عنوان کرد و گفت: عدالت علی (ع) را امتش تحمل نکردند و امام برای پیروی از ولایت پیامبر (ص) و زنده نگه داشتن اسلام 25 سال خانه‌نشین شد و سپس مردم خودشان برای حکومت علی (ع) شتافتند.
حسینی به اهمیت شب قدر و استفاده از اوقات این شب پر‌برکت پرداخت و بیان کرد: در این شب باید با دعا و تضرع به درگاه خداوند خود را از گناه پاک کرد و برای نابودی دشمنان اسلام و پیروزی انقلاب‌های اسلامی در منطقه از پروردگار یاری جست.
خطیب جمعه سیرجان با اشاره به دیدارهای مقام معظم رهبری با قشر‌های مختلف مردم قرآن‌، نهج‌‌البلاغه و صحیفه سجادیه را از کتب معرفت دینی برای جوانان برشمرد و تصریح کرد: اگر توجه به مبانی اسلام شود، هرگز تبلیغات اسلام‌ستیزی دشمن مؤثر نمی‌شود.
وی صلاح ناکار‌آمد تحریم را که توسط آمریکا و غرب بر ما تحمیل شده است، موجب قدرت نظام اسلامی در همه زمینه‌ها عنوان کرد و گفت: در سال جهاد اقتصادی همه قشر‌های مردم، نهاد‌ها و مسئولان تلاش کردند که کشور را به پیشرفت برسانند که این امر محقق شده و می‌شود.
حسینی قطب شرق را متلاشی شده عنوان کرد و افزود: آمریکا و غرب هم در حال متلاشی شدن هستند و امروز تظاهرات سیاه پوستان و مردم آمریکا علیه سردمداران کاخ ظلم نشان از نابودی استکبار و آمریکا دارد.
وی خاطرنشان کرد: امروز اگر حقوق بشر در برابر جنایات انگلیس و امریکا سکوت می‌کند، نشان بارزی از سقوط حتمی ‌آنان است که در مسیر آن قرار گرفتند.
حسینی بیان کرد: امریکا هنوز دست و پا می‌زند که در عراق بماند و ما مطمئن هستیم که مردم عراق حتی راضی به حضور یک نفر آمریکایی هم نیستند.
امام جمعه سیرجان گفت: بیداری ملت‌های بحرین، لیبی و یمن گویای این حکایت است که ملت‌ها خواهان اسلام کامل هستند و زور، تزویر و نفاق آمریکا و صهیونیست کار‌ساز نیست و این جنایتکاران باید بدانند که بد عمل کردند و هیچ منطقه و ملتی پذیرای آنها نیست، دنیا می‌داند که استکبار و آمریکا قدرت خود را از دست داده است.
امام جمعه سیرجان به حضور گسترده مردم در روز قدس هم اشاره کرد و گفت: این حضور امسال گسترده‌تر و به گونه‌ای حمایت از همه حرکت‌های مسلمانان علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول