اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مهریز:

بدحجابی مهمترین پدیده ای است که انقلاب را تهدید می کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه مهریز گفت: در حال حاضر یکی از پدیده هایی که انقلاب اسلامی را تهدید می کند، پدیده بدحجابی است.

بدحجابی مهمترین پدیده ای است که انقلاب را تهدید می کند
به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، حجت الاسلام علی برهان در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: شکننده ترین مسئله و معضل انقلاب اسلامی را بدحجابی دانست و اظهار داشت: بدحجابی مهمترین پدیده ای است که انقلاب ما را تهدید می کند.
وی به عملکرد و مصوبات شورای فرهنگ عمومی مهریز در راستای مبارزه با بدحجابی اشاره کرد و گفت: نا امن کردن شهرستان برای بدحجابان، تغذیه بیلبوردهای سطح شهر با موضوع عفاف و حجاب و تعامل نزدیک با دانشگاه های شهرستان مهمترین عملکرد و مصوبه شورای فرهنگ عمومی مهریز در چند ماه اخیر است.
برهان بیان داشت: محوری ترین موضوع شورای فرهنگ عمومی مهریز مبارزه با بدحجابی است و با اجرایی شدن مصوبات آن، ریشه بدحجابی در مهریز خشکانده خواهد شد.
برهان انتشار ویژه‌نامه موهن خاتون توسط روزنامه ایران در سراسر کشور را محکوم کرد و گفت :در این ویژه نامه که 256 صفحه انتشار و رایگان توزیع شد مطالبی واضح و روشن علیه حجاب و چادر منتشر شده بود و چادر را به تمسخر کشیده بودند.
وی با انتقاد از دست اندرکاران این ویژه‌نامه تصریح کرد: در یک جا جسارت را به حد اعلی رسانده و می‌گوید؛ چادر مشکی بدترین نوع حجاب است و این رنگ اختراع ناصرالدین شاه است، وقتی ‌در سفر به کشورهای اروپایی و در مجالس عیاشی رنگ مشکی را دید، آن را در میان ایرانیان نشر داد.
امام جمعه مهریز به خاک و خون کشیدن روزه داران عراقی در 24 مرداد 1390 را محکوم کرد و گفت: پیروی کردن مسلمانان از دین صهیونیست ها و آمریکایی‌ها تنها خواسته اصلی آنان است و این محال محض است و مسلمانان دشمن سرسخت ظالمان خواهند ماند.
وی در دیگر محورهای سخنان خود به اهمیت نماز اشاره کرد و افزود: پیامبر گرامی اسلام (ص) بهترین ساعات و لحظات آدمی را لحظه اقامه نماز برشمردند.
وی با تاکید بر اهمیت لیالی قدر از مومنین خواست تا قدر این شبهای با فضیلت را بدانند.
برهان بیان داشت: افضل اعمال در ماه مبارک رمضان این است که از انسان در این ماه حتی یگ گناه هم سر نزند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول