اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنندج خواستار شد:

مبارزه با زمینه‌های فساد در کردستان

خبرگزاری فارس: امام جمعه سنندج با تأکید بر مقابله با مظاهر فساد در جامعه اسلامی، خواستار جمع‌آوری دستگاه‌های گیرنده از ماهواره و ظواهر بیحجابی در استان شد.

مبارزه با زمینه‌های فساد در کردستان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا حسام‌الدین مجتهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به ویژگی‌های فرهنگی و شخصیتی ایرانیان به ویژه مردم کردستان در طول تاریخ، اظهار داشت: عزت، رشادت، ایثار و شهامت کردها در بین ملل دنیا زبانزد بوده است وبه هیچ وجه نمی‌توان مظاهر بی‌حجابی و بی‌عفتی و دوری از مبانی دینی را در جامعه کردستان تحمل کرد.
وی افزود: هم‌اکنون دشمنان اسلام با استفاده از تکنولوژی‌های جدید و بهره‌مندی از توان تبلیغاتی و رسانه‌ای خویش در راستای تحمیل باورهای غلط و انحرافی در بین مسلمانان هستند و در این مسیر دستگاه‌های ماهواره به دلیل استفاده آسان و رایگان به بهترین وسیله برای تحمیل خواسته‌هایشان تبدیل شده‌است.
امام جمعه سنندج با حمایت از مقابله نیروهای امنیتی وانتظامی استان برای جمع‌آوری دیش‌های ماهواره و مقابله با مظاهر بی‌حجابی در جامعه، تصریح کرد: همه مردم موظفند برای سلام‌سازی جامعه و دورکردن جوانان و نوجوانان از مظاهر فساد و بی‌بندوباری در یک حرکت  خودجوش دستگاه‌های ماهواره را تحویل دهند.
ماموستا مجتهدی افزود: باید با وحدت و همدلی با انواع توطئه‌های دشمنان مقابله نماییم و بر عزت و اقتدار کنونی کشورمان بیافزاییم.
امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته به لیالی قدر و مناسک و آداب دینی در این ایام مبارک و رعایت شرایع دینی در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و خواستار توجه جدی روزه‌داران به این ایام پرفیض شد.
ماموستا مجتهدی خاطرنشان کرد: شب‌های قدر یادآور مظلومیت امیرالمؤمنین علی(ع) و ضرورت تداوم راه این بزرگواران توسط مسلمین است.
امام جمعه سنندج در ادامه خطبه‌های نمازجمعه این هفته به زکات فطریه ماه رمضان و کمک به نیازمندان ومحرومان جامعه اشاره کرد و افزود: ماه رمضان ماه برکت، رحمت و مغفرت الهی است و هرعمل خیرونیکی در این ماه مبارک از اجر والایی برخوردار است.
وی در پایان خطبه‌های این هفته به نیاز فوری مسلمانان سومالی به کمک‌های غذایی و نیازهای ضروری زندگی اشاره کرد و از همه مسلمانان کردستانی خواست که در این راستا به هرنحوی مشارکت داشته باشند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول