اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی هلال احمر فردوس؛

طرح کاروان نیکوکاری در فردوس اجرا شد

خبرگزاری فارس: با صرف اعتباری بالغ بر 7 میلیون ریال طرح کاروان نیکوکاری از سوی هلال احمر شهرستان فردوس اجرا شد.

طرح کاروان نیکوکاری در فردوس اجرا شد
به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، مسئول امور جوانان و داوطلبان مرکز هلال احمر شهرستان فردوس صبح امروز در بازدید از این طرح اظهار داشت: طرح کاروان نیکوکاری با رویکرد اجتماع محور و شعار جهاد رمضان، خدمات ماندگار و خودسازی معنوی به مدت 10 روز برگزار می‌شود.
فریده کنگانی گفت: قبل از اجرای طرح، مشکلات و نیازهای روستاها توسط اعضای فعال جوانان و داوطلبان مرکز هلال احمر بررسی و سپس در با اجرای طرح کاروان نیکوکاری، بخشی از این نیازها مرتفع شد.
وی برگزاری کلاس‌های امداد و کمک‌های اولیه، دوره‌های ورزشی کنگ‌فو و کاراته، برگزاری حلقه‌های معرفت، آموزش احکام، نقاشی، بهداشت و تنظیم خانواده را از جمله خدمات صورت گرفته عنوان کرد.
کنگانی ویزیت رایگان، نصب بنرهای مذهبی در مسجد روستا، تشکیل کانون روستایی هلال احمر، برگزاری مراسم اطعام و روزه گشایی و تجهیز کتابخانه را از دیگر اقداماتی دانست که در قالب طرح کاروان نیکوکاری انجام می‌شود.
مسئول امور جوانان و داوطلبان مرکز هلال احمر فردوس افزود: در قالب طرح همای رحمت، مبلغ 30 میلیون ریال از کمک‌های خیرین و نیکوکاران جمع آوری و به صورت بسته‌های مواد غذایی بین خانواده‌های محروم و بی‌سرپرست شهرستان به ویژه روستای خانکوک توزیع می‌شود.
وی تصریح کرد: روستای خانکوک با یک هزار و 500 نفر جمعیت در فاصله 5 کیلومتری شهرستان فردوس واقع شده است که عدم وجود فضای ورزشی و پارک از جمله مشکلات این روستا است که در مدت 10 روز نمی‌توان این مشکلات را مرتفع کرد.
کنگانی یادآور شد: مشکلات روستای خانکوک برای حل و فصل به مسئولان شهرستان منتقل می‌شود تا با برنامه‌ریزی مناسب نیاز مردم روستا در کوتاه مدت برآورده شود.
وی همچنین از جمع‌آوری مبلغ 50 میلیون ریال از محل کمک‌های مردمی برای کمک به مردم سومالی خبر داد و گفت: برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی تعداد سه پایگاه در سطح شهرستان و دو پایگاه در مساجد و همچنین صندوق‌هایی نیز در ادارات، بانک‌ها و بازار نصب شده است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول