اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان بسیج هنرمندان:

طرح صالحین در بسیج هنرمندان متفاوت است

خبرگزاری فارس: معاون سازمان بسیج هنرمندان کشور گفت: طرح صالحین در بسیج جامعه مهندسان متفاوت ازآن چیزی است که در بسیج هنرمندان و بسیج جامعه پزشکی است.

طرح صالحین در بسیج هنرمندان متفاوت است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین حسن نژاد پیش از ظهر امروز درهمایش طرح صالحین سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر اظهار داشت: طرح صالحین حرکتی نو و تحولی جدید است که بسیج هنرمندان آن را دنبال می‌کند واین خواسته مقام معظم رهبری است.
وی افزود: حضرت امام خمینی(ره) نسبت به بسیج و ارتش 20 میلیونی در ابتدای آغاز انقلاب تا کید داشتند امروز رهبر معظم انقلاب بر ارتش 30 میلیونی بسیج تاکید دارند.
وی یادآورشد: تاکید مقام معظم رهبری امروزه به بسیج نگاه و دقت نظربه بحث درون است یعنی به خود توجه کردن و طرح صالحین مبتنی بر این است.
حسن نژاد افزود: محور بسیج امروز بر اساس گروه‌های صالحین است و باید بسیج هنرمندان توان تاثیر گذاری را داشته باشند و آن جایی که نیاز است داد بزند و از هیچ کس عبایی نداشته باشد.
وی یادآورشد: امروز کل سیستم سازمان بسیج بر اساس حلقه‌ها و گروه‌های صالحین است و این تحول باید ساماندهی شود.
حسن نژاد با اشاره به اینکه طرح صالحین در اقشار متفاوت است، خاطر نشان کرد: طرح صالحین در بسیج جامعه مهندسین متفاوت از آن چیزی است که در بسیج هنرمندان  و بسیج جامعه پزشکی است.
وی تصریح کرد: در طرح صالحین گروه‌های مختلفی فعالیت دارند که گروه‌های تئاتر جدا از فیلمنامه نویسان و آن‌ها نیز جدای از داستان نویسان هستند اما گروه‌ها بر اساس تخصص‌های هنری ادبی دور هم جمع می‌شوند.
حسن نژاد گفت: امروز از بسیج هنرمندان انتظار است برای خود و نظام کارایی داشته باشد زیرا تاثیر هنرمندان از سایرین بیشتراست.
وی اضافه کرد: گروه‌های تخصصی باید در درون تشکیلات کانون خود جلسات تخصصی کاری مستمر داشته باشند.
حسن نژاد یادآورشد: گروه‌های طرح صالحین باید بحث‌های تخصصی را صیقل بدهند و متخصصان نیز باید تخصص خود را در راه خدا و پیغمبر استفاده کنند.
این مقام مسئول گفت: حلقه‌های صالحین باید از قرآن، حدیث، کلام نورانی ائمه(ع) و کلام حضرت امام و رهبری آغازشود.
حسن نژاد یادآور شد: مقام معظم رهبری در بحث بصیرت می‌فرمایند: بصیرت آن است که بدانید شمر لعین قاتل امام حسین (ع) همان جانباز جنگ صفین است که در رکاب حضرت علی (ع) بود که تا پای شهادت هم رفت.
وی تصریح کرد: هنرمندان، نویسندگان، شعرا و... باید از این جملات و کلام نورانی بیشتر استفاده  کرده و فرمایشات رهبری را محور یابی کنند زیرا ایشان تمام جهت‌ها را مشخص کرده است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول